اپل یک اسب تروجان برای حمله به اندروید تدارک دیده است!

ظاهراً اپل قصد دارد پس از مدت‌ها سنت‌شکنی کرده و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن پلتفرم اندروید را به استخدام در آورد! اما هدف اپل از این کار چیست و چه برنامه شومی برای اندروید تدارک دیده است؟

1

احتمالاً همگی داستان تروی را شنیده و یا فیلم آن را تماشا کرده‌اید. یک اسب چوبی بزرگ که به عنوان هدیه‌ای برای پذیرش شکست به شهر تروی فرستاده می‌شود و بهترین جنگجویان رقیب در آن منتظر فرصتی برای تسخیر شهر هستند! اگر به بخش استخدام سایت اپل سری بزنید در کمال تعجب مشاهده می‌کنید که اپل قصد دارد مهندسان نرم‌افزار باتجربه را در زمینه اندروید استخدام کند.

تصور کنید که می‌توانید این‌جا چه کاری انجام دهید. در اپل ایده‌های عالی راهی برای تبدیل شدن سریع به محصولات، سرویس‌ها و تجربه‌های مشتریان عالی دارند. اشتیاق و پشتکار خود را به شغلتان بیاورید و محدودیتی برای دستیابی به اهدافتان وجود نخواهد داشت.

ما به دنبال مهندسینی می‌گردیم تا به ما کمک کنند که محصولات موبایلی هیجان‌انگیزی را به پلتفرم اندروید بیاوریم.

با وجود این‌که مایکروسافت اخیراً اپلیکیشن‌های زیادی را برای پلتفرم‌های رقیب و به خصوص اندروید عرضه کرده اپل تاکنون چنین سیاستی نداشته و تا وقتی مجبور نباشد معمولاً برای سیستم‌عامل‌های دیگر کاری انجام نمی‌دهد. نمونه‌اش را می‌توان در عرضه آی‌تونز برای ویندوز دید. تا قبل از عرضه آی‌تونز برای ویندوز iPod اپل یک محصول نایاب و کم‌تقاضا بود که تنها گیک‌های اپلی آن را خریداری می‌کردند. اما اپل دریافت برای موفقیت باید نرم‌افزار رابط این محصول را برای پلتفرم بسیار محبوب‌تر ویندوز نیز عرضه کند و آن‌جا بود که آی‌پاد تحولی در صنعت موسیقی ایجاد کرد.

Apple-music-vs-spotify-vs-google-play-music

حالا گفته می‌شود اپل این‌بار قصد دارد سرویس Apple Music را برای اندروید عرضه کند. در حالی که اسپاتیفای کاربران وقادار خود را دارد و حتی اندرویدی‌ها هم گزینه دیگری به نام Google Play Music را در پیش روی خود دارند اپل اگر قصد دارد سرویس استریم آهنگ خودش را محبوب و پرکاربر کند می‌بایست برای محبوب‌ترین پلتفرم کنونی موبایلی یعنی اندروید نیز چاره‌ای بیندیشد. به این ترتیب سرویس جدید اپل می‌تواند کاربران اندروید را مجاب به استفاده از یک محصول اپلی کند و کسی چه می‌داند شاید اپل تصمیم گرفت در آینده محصولات و اپلیکیشن‌های بیشتری برای اندروید عرضه کند تا با عرضه سرویس‌ها به صورت غیرمستقیم از کاربران اندرویدی نیز درآمد کسب کند!

forbes

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. صالح می‌گوید

    همه جلوی آندروید زانو میزنن، حتی شما دوست عزیز! :-D