بر روی این دوچرخه می‌توانید با شش روش متفاوت پدال بزنید!

استفاده از دوچرخه مطمئنا روشی مناسب برای ورزش کردن است. با این اوصاف یکی از معایب موجود آن‌ است که روند استفاده از آن بسیار یکنواخت است.

0

به‌منظور تغییر این وضعیت دوچرخه‌ای به نام Caron تولید شده است که به شما امکان پدال زدن در شش وضعیت متفاوت را خواهد داد تا نهایتا دوچرخه را به سمت جلو برانید و عضلات مختلف شما نیز درگیر شوند.

Caron در ظاهر یک دوچرخه معمولی و زیباست اما تفاوت‌های اصلی در پدال‌ها نهفته است. با خرید و نصب بسته‌های ارتقایی می‌توانید به عنوان مثال از پدال زدن با یک پا (چپ یا راست) به سمت پایین و بالا، یک پا به‌صورت حرکت کامل و یا هر دو پا به‌صورت بالا و پایین لذت ببرید.

سوئیچ نصب شده بر روی فرمان نیز امکان تغییر حالت میان روش‌های مختلف پدال‌زدن را برای شما فراهم می‌کند. طراح این دوچرخه در حال حاضر در حال جمع‌آوری مبالغ مورد نیاز برای تولید این محصول در Indiegogo است. بسته ویژه کودکان 570 دلار و بسته ویژه افراد بزرگ‌سال نیز 795 دلار هزینه خواهد داشت.

gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.