ال‌جی نیز به جمع گوگل و سامسونگ برای عرضه آپدیت‌های امنیتی ماهانه اندروید پیوست

به‌نظر می‌رسد خبرهای منتشر شده در خصوص مشکل امنیتی Stagefright،  شرکت‌های مختلف از جمله گوگل، سامسونگ و ال‌جی را به تحرک بیشتر و البته دقت نظر بیشتر در خصوص موارد امنیتی وادار کرده است.

0

پس از اعلام سامسونگ مبنی بر عرضه به‌روزرسانی‌های زمان‌بندی شده برای برطرف‌ کردن مشکلات امنیتی و البته سیاست گوگل در خصوص نکسوس‌های جدید، اکنون به‌نظر می‌رسد ال‌جی نیز این روند را دنبال خواهد کرد و به روز رسانی‌هایی را به‌طور منظم برای دستگاه‌های خود عرضه می‌کند.

اگرچه این مورد به‌طور رسمی از سوی مسئولان ال‌جی اعلام نشده است اما خبرهای متعددی از منابع معتبر در این خصوص منتشر شده است. در کنفرانس امنیتی بلک هت 2015، آدریان لودویگ از شرکت گوگل اعلام کرد که ال‌جی روندی به‌منظور عرضه ماهیانه به‌روزرسانی‌های امنیتی اتخاذ خواهد کرد تا نهایتا این آپدیت‌ها از گوگل به کاربران برسند. این روند احتمالا تا سه‌سال بعد از معرفی یک دستگاه هوشمند جدید ادامه خواهد داشت و مشابه روند موجود برای دستگاه‌های نکسوس خواهد بود.

یکی از سخنگویان شرکت ال‌جی نیز در گفتگو با وب‌سایت Wired اینچنین اعلام کرده است:

ال‌جی به‌روزرسانی‌های امنیتی را به‌طور ماهیانه فراهم خواهد کرد تا از سوی اپراتورهای مختلف نیز سریعا در اختیار کاربران قرارگیرند. ما معتقدیم این روند نشان خواهد داد که امنیت مشتریان ال‌جی برای ما در بالاترین مرتبه و اولویت قراردارد.

مطمئنا این روند، کاربران ال‌جی را خوشحال خواهد کرد با این اوصاف هنوز پرسش‌هایی وجود دارند که جوابی برای آن‌ها ارائه نشده است. به عنوان مثال مشخص نیست آیا این به‌روزرسانی‌ها تنها برای پرچمداران عرضه خواهد شد یا کلیه دستگاه‌های تولیدی این شرکت این به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد. از سوی دیگر مواردی مانند هماهنگی با اپراتورها نیز سیاست‌های خاص خود را می‌طلبد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.