نسخه دوسیم‌کارته گلکسی نوت 5 شاید بالاخره درگاه کارت حافظه داشته باشد!

اگر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند را طی چند وقت اخیر رد فارنت دنبال کرده باشید، بدون شک آگاه هستید که شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک طی روند برگزاری مراسم Unpacked از دو محصول بالا رده تحت عنوان گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 رونمایی کند.

3

از آنجا که روزبه‌روز بر حجم اپلیکیشن‌های طراحی شده برای اجرا بر روی گوشی‌های هوشمند افزوده می‌شود، نیاز به درگاه کارت حافظه جانبی به منظور افزایش میزان فضای آزاد در اختیار کاربران در حال افزایش است، این در حالیست که سری نوت سامسونگ از دیرباز از داشتن این قابلیت محروم بوده‌اند.

در همین رابطه وب‌سایت تایوانی Sogi.com.tw به تازگی اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهد نسخه دو سیم کارته پرچم‌دار بعدی سری گلکسی نوت برای اولین بار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی را به کاربران ارائه خواهد کرد. در چند وقت اخیر شایعاتی در رابطه با عدم امکان تعویض باتری و به کار گیری کارت حافظه در دو محصولی که هفته آینده از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد شنیده می‌شد که باعث ایجاد حس یأس در بسیاری از طرفداران این برند گردید، با این حال شایعات جدید در رابطه با نسخه دوسیم‌کارته گلکسی نوت 5 می‌تواند موج امید را به این گروه بازگرداند.

عرضه نسخه‌ی دو سیم‌کارت پرچم‌داران توسط شرکت‌های سخت‌افزاری در کنار نسخه‌ی تک سیم‌کارت، موضوع جدیدی نیست اما اگر نسخه‌ی تک سیم‌کارت گلکسی نوت 5 به درگاه میکرو اس‌دی مجهز نشود و نسخه‌ی دو سیم‌کارت از این قابلیت بهره ببرد، احتمالاً باعث عدم استقبال از مدل تک سیم‌کارت و ضرر برای شرکت سازنده خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سیامک می‌گوید

    کسی میدونه آیا گالکسی نوت 4 نسخه دو سیم کارت داره یا نه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله داره

  2. مهرداد می‌گوید

    لطفا” تصحیح شود سری نوت از دیرباز دارای درگاه کارت حافظه بوده است.