اپل سالانه تنها 700 هزار دلار برای امنیت و سلامت تیم کوک خرج می‌کند!

مطمئنا با توجه به اخبار منتشره در خصوص میزان ساعتی که تیم‌کوک به ورزش و باشگاه رفتن اختصاص می‌دهد باید اطمینان داشت که وی به‌خوبی مراقب سلامتی خودش است اما به نظر می‌رسد اپل نیز در همین راستا قصد دارد سنگ تمام گذاشته و در این راه ریسک نکند. ریسک نکردنی که البته با خساستی خاص از سوی اپل انجام می‌شود.

1

در راستای این طرح، این شرکت سالیانه چیزی در حدود 700 هزار دلار را برای امنیت و سلامتی مدیرعامل خود کنار گذاشته است. در گزارش منتشر شده از سوی کمیسیون امنیت آمریکا اعلام شده این هزینه در قالب طرح بیمه عمر، هزینه سفر و هزینه‌های امنیت وی در نظر گرفته شده است. اگرچه این رقم در نگاه اول زیاد به‌نظر می‌رسد اما در مقایسه با استاندارهای مدیرعاملان سیلیکون ولی آنچنان بالا نیست.

به عنوان نمونه‌های ساده، شرکت آمازون 1.6 میلیون دلار در توافقنامه‌های امنیتی برای Jeff Bezos هزینه کرده و شرکتی مانند اوراکل نیز 1.5 میلیون دلار برای امنیت Larry Ellison کنار گذاشته است که سهم عمده‌ای از آن برای هزینه‌های امنیتی وی در خانه‌اش صرف شده است. با این تفاسیر و با توجه به درآمدی که تیم کوک هرساله برای اپل به ارمغان می‌آورد هزینه کردن یک 700 هزار دلار دیگر حداقل کاری است که مسئولان این شرکت می‌توانند برای مدیرعامل خود انجام دهند.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمیدرضا می‌گوید

    همه چیز دست خداست…
    اگر اینجور نبود استیو جابز سلامتشو نگه می داشت با اینهمه پول…