اپلیکیشن مترجم مایکروسافت با پشتیبانی کامل از ساعت‌های هوشمند اندروید ویر عرضه شد

مایکروسافت بر اساس استراتژی عرضه اپلیکیشن‌های کاربردی برای پلتفرم‌های رقبا، امروز نیز نسخه اندرویدی اپلیکیشن مترجم خود را با قابلیت اجرا بر روی ساعت‌های هوشمند منتشر کرده است.

2

مایکروسافت به گونه‌ای در حال گسترش خدمات خود برای کاربران سایر پلتفرم‌های رایج موبالیست که گویا نسبت به آن‌ها تعهد خاصی را متقبل شده. در راستای انتشار اپلیکیشن ها و برنامه‌های کاربردی ردموندی ها برای پلتفرم‌های رقبا، امروز نیز نسخه اندرویدی اپلیکیشن Microsoft Translator با قابلیت اجرا بر روی ساعت‌های هوشمند بر روی گوگل پلی قرار گرفت.

بدون شک مایکروسافت از انتشار رایگان اپلیکیشن‌های خود برای پلتفرم‌های رایج موبایلی به غیر از ویندوز اهداف بلند مدتی در سر دارد که یکی از آن‌ها ربودن کاربران سرویس‌های مشابه و جذب به سمت پلتفرم‌های خود است، از این رو گوگل که اکثر سرویس‌های خود را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد از اقدامات مایکروسافت رضایت نخواهد داشت.

اپلیکیشن مترجم مایکروسافت که اکنون به صورت رسمی بر روی فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی قرار گرفته، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردیست که تا به امروز برای اجرا بر روی ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ویر بهینه گردیده. کاربر پس از نصب و راه اندازی این برنامه بر روی دیوایس اندرویدی خود می‌تواند به صورت صوتی یا نوشتاری کلمات یا جملات را به بیش از 50 زبان زنده دنیا تبدیل کند.

البته امکان پین کردن جملات یا کلمات پرکاربرد برای مراجعه بعدی نیز فراهم شده، این در حالیست که این برنامه با رابط کاربری ساده خود حتی امکان مرور بر تاریخچه فعالیت را هم امکان پذیر می‌کند. از آنجا که تمامی امکانات این برنامه به صورت رایگان ارائه شده، می‌تواند به رقیبی جدی برای اپلیکیشن مترجم گوگل که تقریباً امکانات مشابهی را ارائه می‌دهد تبدیل شود.

microsoft translator

Google-Play-download-button

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. sarw می‌گوید

    این برنامه دانلودنمیشه پیغام نوشته….دستگاه شمابااین برنامه سازگارنیست..
    گوشی من اندروید4.2.2هست لطفاراهنمایی کنید

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      همونطور که تو توضیحات برنامه هم ذکر شده، برای اجرای اون باید به دستگاهی با اندروید 4.3 به بالا مجهز باشید.