تاریخ و زمان عرضه اکسپریا C5 اولترا مشخص شد

اگر طی چند روز اخیر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک آگاه هستید که سونی چندی پیش از یک محصول موردعلاقه سلفی گیرها با نام اکسپریا C5 اولترا رونمایی کرده است.

1

این محصول با برخورداری از صفحه‌نمایش بدون حاشیه 6 اینچی فول اچ‌دی و دوربین اصلی و سلفی 13 مگا پیکسلی که هر دو به فلاش ال‌ای‌دی مجهز شده اند، توانست نظر بسیاری از علاقه‌مندان به گرفتن تصاویر سلفی را به سوی خود جلب کند.

بر اساس اطلاعاتی که این شرکت ژاپنی منتشر کرده است، اکسپریا C5 اولترا از اواسط ماه جاری قابل دسترس خواهد بود. به گفته نماینده رسمی سونی در هنگ‌کنگ، فروش این محصول با قیمت 425 برای نسخه جهانی از تاریخ ۲۳ مردادماه آغاز خواهد شد؛ نسخه دو سیم‌کارت آن نیز کمی بعد عرضه می‌شود. از آنجا که سونی اکسپریا C5 اولترا را برای عرضه در بازارهای نوظهور طراحی کرده، احتمالاً هیچ‌گاه پای آن به خرده‌فروشی‌های آمریکایی باز نخواهد شد.

لازم به یادآوریست که اکسپریا C5 اولترا به پردازنده هشت هسته‌ای MT6752 مدیاتک که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده و با حداکثر فرکانس 1.7 گیگاهرتز انجام وظیفه می‌کند به همراه دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و باتری 2930  میلی‌آمپر ساعتی  تجهیز گردیده است؛ متأسفانه برخلاف اکثر گوشی‌های بالا رده این برند، اکسپریا C5 اولترا از مقاومت در برابر ترشح آب‌های سطحی ناتوان است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جواد می‌گوید

    این ایده ی فلش جلو خیلی مسخرست یه جورایی.کی میتونه به اون نوره فلش نگاه کنه اصلا
    :|