همه‌ی تریلرهای مهم روز اول گیمزکام را این‌جا ببینید

کلن آلمان، کارِ ناتمام لس‌آنجلسِ امریکا را تمام می‌کند…

0

با وجود این‌که گیمزکام آلمان، به مراتب نمایشگاه وسیع‌تری نسبت به E3 لس‌آنجلس است و شرکت‌کنندگان بسیار بیشتری دارد، اما تب و تاب آن به اندازه‌ی قابل توجهی کم‌تر است. شاید در سال‌های اخیر در زمینه‌ی اهمیت، به لطف شرکت‌های بزرگی مثل مایکروسافت و بلیزارد، پیشرفت کرده باشد، اما هنوز، حداقل با معیار دوربین‌ها و مخاطبین، E3 حرف اول را می‌زند. اما این ابدا به این معنی نیست که می‌توانیم چشم روی آن ببندیم. گیمزکام، بستر درصد مهمی از اتفاقات مهم دنیای بازی‌ها به شمار می‌رود.

فقط کمی بیشتر از 24 ساعت است که این نمایشگاه به راه افتاده و سیل اخبار به سمت مخاطبین سرازیر شده است. مایکروسافت اولین اخبار مهم این نمایشگاه را کلید زد و حالا ماجرا با ورود الکترونیک آرتز به صحنه حذاب‌تر شده است. آغاز رسمی نمایشگاه و شروع به کار غرفه‌ها، در کنار همه‌ی اهمیت‌های ویژه‌ای که از لحاظ خبری دارد، از یک نظر دیگر هم مهم به نظر می‌رسد: نمایش بازی‌ها در غرفه‌ها. بسیاری از بازی‌ها در این نمایشگاه برای اولین بار قابل بازی هستند و بسیاری دیگر نسخه‌های تکمیل‌شده‌تری نسبت به قبل را به آلمان آورده‌اند. اما برای ما که در این نمایشگاه حضور فیزیکی نداریم، تریلرها، از هر چیز مهم‌تراند.

در روز اول نمایشگاه تریلرهای مهمی از بازی‌های مختلف منتشر شدند. علاوه بر این‌که سعی کردیم همه‌ی آن‌ها را در گیم‌نیوز پوشش دهیم، تعدادی از مهم‌ترین‌ها را در فارنت نیز به صورت مجزا و مستقل در اختیار شما قرار دادیم. اما آن‌چه باید تماشا کنید محدود به این تعداد اندک نمی‌شود، بنابراین تریلرهای مهم دیگر را در این مطلب و به صورت یکجا گردآوری کردیم. در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید:

دو تریلر گیم‌پلی که از بازی Rise of the Tomb Raider منتشر شدند، جزو مهم‌ترین‌ها هستند.


سینماتیک فاینال فانتزی 15 از دوران نوجوانی شخصیت اصلی‌اش می‌گوید.

در گیمزکام برای اولین بار با گیم‌پلی دارک‌سولز 3 دیدار کردیم.

هیچ چیز به اندازه‌ی رقابت تنگاتنگ دو رقیب مثل فیفا و پرو جذاب نیست.


اولین دیدار ما با بازی معمایی الکترونیک آرتز به اندازه‌ی کافی جذاب بود.

اما بدون شک نه به اندازه‌ی این!

و احتمالا کسی نیست که با دیدن این تریلر به وجد نیاید!

شما همچنین می‌توانید با مراجعه به این مطلب در سایت گیم‌نیوز، نگاهی به بازی‌های مستقلی که قرار است تا سال آینده برای ایکس‌باکس وان عرضه شوند بیندازید.

با ما با ادامه‌ی مهم‌ترین اخبار از آلمان همراه باشید…

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.