کریستیانو رونالدو با همکاری مانستر هدفون‌های با برند خود را عرضه می‌کند

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان که میلیون‌ها هوادار دارد اخیراً تصمیم گرفته با همکاری شرکت مشهور Monster سه هدفون مختلف با برند اختصاصی ROC عرضه کند.

2

اگر از طرفداران کریس رنالدو یا همان CR7 باشید می‌دانید که این بازیکنان علاقه زیادی به عرضه محصولات مختلف به خصوص پوشاک با برند خود را دارد. حالا رونالدو با همکاری مانستر شرکت خود با نام ROC Live Life Loud را برای هدفون‌های اختصاصی تأسیس کرده است. او در این‌باره می‌گوید:

همه‌چیز در زندگی من درباره کارایی و کیفیت است. ما سری ROC Live Life Loud را عرضه کردیم تا هواداران من در سراسر جهان به طراحی عالی و بهترین کیفیت صدا دسترسی داشته باشند.

این کلکسیون فعلاً شامل سه هدفون است: هدفون روی گوش ROC Sport Freedom با قیمت 250 دلار، هدفون بی‌سیم داخل گوش (ایرفون) ROC Sport SuperSlim با قیمت 170 دلار و نهایتاً هدفون دور گوش ROC Sport Black Platinum با قیمت 300 دلار. هر سه مدل از طراحی نسبتاً مشابه براق مشکی و طلایی با برندهای Monster و ROC بهره می‌برند.

با وجود این‌که هر سه هدفون واژه Sport را در نام خود دارند اما تنها SuperSlim در برابر عرق مقاوم است و می‌توانید با خیال آسوده از آن در باشگاه بدن‌سازی و یا ورزش استفاده کنید. هنوز زمان دقیق عرضه این هدفون‌ها مشخص نشده است اما گفته می‌شود در ابتدای عرضه eBay به صورت اختصاصی عرضه آن‌ها را برعهده خواهد داشت. به این ترتیب همزمان با شروع فصل جدید لالیگا هواداران این فوتبالیست پرتغالی می‌توانند هدفون‌های بازیکن محبوبشان را تهیه کنند.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. شروين می‌گوید

    خودت خرى با اون مسى ادامس خرسى

  2. حیدر می‌گوید

    سلام رونالدو خره