هکرها راهی برای دور زدن صف انتظار وان پلاس 2 یافته‌اند!

لازم نیست که به سیستم دعوت‌نامه OnePlus علاقه‌مند باشید تا از طرفداران گوشی‌های این شرکت محسوب بشوید. این دعوت‌نامه‌ها تنها قرار است به شرکت برای تطابق دادن میزان تقاضا و عرضه محصولاتش کمک کنند.

0

از آنجایی‌که این شرکت گوشی‌های خود را با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رساند، نمی‌تواند بودجه‌ای را که در اختیار دارد برای تولید دستگاه‌ها در تعداد بالا استفاده کند و بعد به امید فروش رفتن آن‌ها بنشیند. امسال OnePlus اعلام کرده که تقریباً 50 برابر سال گذشته در زمان ارائه OnePlus One دعوت‌نامه ارسال خواهد کرد.

اولین افرادی که دعوت‌نامه را دریافت می‌کنند، آن دسته از مردم هستند که در مسابقه‌ها برنده می‌شوند، در تبلیغات شرکت می‌کنند یا به صورت آنلاین به تبلیغ درباره این شرکت می‌پردازند.

خوش‌شانس‌های بعدی دوستان صاحبان OnePlus 2 خواهند بود. اگر یک OnePlus 2 در اختیار داشته باشید، تعداد مشخصی از دعوت‌نامه‌ها را دریافت می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را به هرکس که مایل باشید بدهید. بعد از تمام این‌ها اگر بازهم دعوت‌نامه‌ای باقی مانده باشد، به بیش از یک‌میلیون نفری که برای دریافت آن‌ها ثبت‌نام کرده‌اند تعلق می‌گیرد تا دعوت‌نامه دیگری باقی نماند.

OnePlus-fan-finds-a-way-to-move-closer-to-getting-an-invitation-for-the-OnePlus-2

یکی از طرفداران OnePlus به نام Jake Cooper بسیار خشمگین بود. بعد از خریدن یک OnePlus One در سال گذشته با استفاده از دعوت‌نامه‌ای که با قیمت 20 دلار از فردی ناشناس در انجمن‌های XDA تهیه کرده بود، با خود عهد بست که امسال با ثبت سریع درخواست، دعوت‌نامه‌اش را به دست بیاورد.

OnePlus-fan-finds-a-way-to-move-closer-to-getting-an-invitation-for-the-OnePlus-2 (1)

او متوجه شد که در لیست انتظار حدوداً جایگاه 9000 را دارد که برای دریافت یک دعوت‌نامه، به نظر جایگاه خوبی می‌رسد؛ اما OnePlus به کاربران اجازه می‌دهد که با دعوت دوستانشان، به جایگاه بالاتری در صف دسترسی پیدا کنند. درنتیجه Jake پس از گذر مدت کوتاهی لیست را بررسی کرد و متوجه شد که از 9000 به 70000 سقوط کرده است. حالا رؤیایش برای به دست آوردن یک OnePlus 2 دور از دسترس به نظر می‌رسید و جایگاه Jake به سقوط خود ادامه می‌داد.

OnePlus-fan-finds-a-way-to-move-closer-to-getting-an-invitation-for-the-OnePlus-2 (2)

او همچنان نمی‌خواست که بدون جنگیدن از رؤیای خود دست بکشد. با دانش زیادش درباره اینترنت و کشف آسیب‌پذیری در این سیستم، توانست که از 1.6 میلیون به 335000 و بعد 1694 برسد. از آن موقع درباره OnePlus توییت کرده و توجه این کمپانی را به سوی خود جلب کرده است. سپس به وی اطلاع داده شد که یکی از بنیان‌گذاران یعنی Carl Pei در حال بررسی اطلاعات است و به‌زودی به وی پاسخ خواهد داد. جالب است که افراد دیگری هم درباره همین آسیب‌پذیری به توییت کردن پرداخته‌اند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.