تماشا کنید: این ویدئو یک طرح رندر شده سه‌بعدی از طراحی احتمالی نکسوس 5 نسخه 2015 را نشان می‌دهد

هفته گذشته شاهد درز تصاویر منتسب به نکسوس 5 نسخه 2015 در فضای مجازی بودیم که بر اساس آن قاب پشتی این محصول میزبان دو سنسور 16 مگا پیکسلی دوربین و یک سنسور اثرانگشت خواهد بود.

0

حال یک طراحی خوش‌ذوق هلندی به نام Jermaine Smit، بر اساس تصاویر و شایعات اخیر درز کرده پیرامون نکسوس 5 نسخه 2015، یک طرح مفهومی سه‌بعدی از این محصول در قالب یک ویدئو کوتاه تهیه کرده که می‌تواند شبیه‌ترین نمونه ارائه شده تاکنون به نسخه نهایی باشد.

برفرض صحت اطلاعات منتشر شده در چند وقت اخیر، نسخه 2015 نکسوس 5 از صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد که چگالی تصویر 424 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. قلب این محصول بالا رده گوگل را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده و عملکرد بسیاری خوبی را در تولید گرما نسبت به نسخه قبلی ارائه می‌دهد در کنار 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 به تپش درآورد.

نکسوس 5 از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نخواهد کرد، با این حال در نسخه‌ 32 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. دو سنسور دوربین 16 مگا پیکسلی در قاب پشتی، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی، سنسور اثرانگشت، پشتیبانی از درگاه USB نوع C و باتری 2860 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این محصول به شمار می‌آید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.