دعوتنامه سونی برای رویداد IFA 2011 در 11 شهریور: آیا باید منتظر اکسپریا زد 5 باشیم؟

الآن در مرداد قرار داریم و این یعنی به زودی به شهریور هم خواهیم رسید، هر شخص علاقه‌مند به تکنولوژی دیگری هم می‌تواند به شما بگوید که وقتی رویداد IFA نزدیک باشد یعنی در شهریور قرار گرفته‌ایم و قرار است یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها در صنعت برپا شود.

0

امسال، این نمایشگاه تجاری از 13 تا 18 مرداد تشکیل می‌شود و اکثریت تولیدکنندگان گوشی به‌جز اپل در آن شرکت خواهند کرد. یکی از این تولیدکنندگان سونی خواهد بود که نه‌تنها در نمایشگاه حضور خواهد داشت، بلکه رویداد رسانه‌ای خود را از چند روز قبل یعنی 11 شهریور، میزبانی خواهد کرد. لازم به ذکر نیست که بگوییم انتظار می‌رود در این مدت، شاهد معرفی پرچم‌دار جدید این کمپانی و چند دستگاه دیگر باشیم.

همان‌طور که به یاد دارید، سونی از Xperia Z3، Z3 Compact و Z3 Tablet Compact در IFA 2014 سال گذشته رونمایی کرد؛ پس ممکن است امسال هم چنین کاری انجام دهد و Xperia Z5 را معرفی کند. شایعه‌هایی درباره این گوشی پخش‌شده، درهرحال باید تا 11 شهریور صبر کنیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.