تائید شد: سومین گوشی هوشمند وان‌پلاس به‌زودی از راه می‌رسد!

هفته گذشته شرکت وان‌پلاس به‌طور رسمی از دومین گوشی هوشمند خود یعنی وان‌پلاس 2 رونمایی کرد. این محصول در واقع ادامه‌دهنده حضور پرچمدار سال 2014 این شرکت یعنی وان‌پلاس وان است که با هدف عرضه یک پرچمدار قدرتمند با قیمت معقول به بازار عرضه شده است.

0

وان‌پلاس 2 خیلی زود موفق به جلب توجه کاربران مشتاق بازار گوشی‌های هوشمند شد و در سه روز اول چیزی بیش از یک میلیون نفر از وب‌سایت وان‌پلاس بازدید کردند تا درخواست دعوتنامه به‌منظور خرید این گوشی هوشمند داشته باشند. این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی تمام اچ‌دی، پردازنده اسنپ دراگون 810 و 4 گیگابایت رم بهره می‌برد.

موسس وان‌پلاس، Carl Pei با توضیح داستان تولید وان‌پلاس وان اعلام کرد سیاست این شرکت بر پایه حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم محصول به دست مشتری شکل گرفته است تا در قالب عرضه محدود محصول بتواند با قیمت پایین همچنان سوددهی داشته باشد.

در این مصاحبه وی تاکید کرده است که وان‌پلاس هیچ برنامه‌ای به‌منظور تولید تلویزیون و یا دستبندهای سلامتی ندارد اما تلاش می‌کند Oxygen OS را به‌منظور سازگاری با دستگاه‌های مختلف بهینه‌سازی کند. خبر مهم‌تر اینکه بنابرگفته Carl این شرکت در حال برنامه‌ریزی به‌منظور عرضه گوشی هوشمند دیگری تا پیش از سال 2016 است.

وی جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند بیان نکرد و تنها به ذکر این نکته که با توجه به کیفیت خوب ساخت و مشخصه‌های سخت‌افزاری بالای وان‌پلاس 2 ساخت یک دستگاه جدید تصمیمی سخت خواهد بود بسنده کرد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.