گوشی هوشمند Galaxy K zoom سامسونگ آپدیت اندروید 5 را دریافت نخواهد کرد

اگر منتظر خبر به‌روزرسانی گلکسی زوم خود بوده‌اید، متأسفیم. سامسونگ اعلام کرده این گوشی به اندروید ۵ آبنبات‌چوبی آپدیت نخواهد شد.

0

ظاهراً Galaxy K Zoom قرار است بقیه‌ی عمر خود را با همان اندرویدی که با آن معرفی شده‌بود، کیت‌کت ۴.۴.۲، سپری کند. این خبری‌ست که نمایندگی سامسونگ در انگلستان در پاسخ یکی از کاربران در توییتر منتشر کرده:

ما نمی‌خواهیم حامل خبرهای بد باشیم، ولی Galaxy Zoom آپدیت آبنبات‌چوبی را دریافت نخواهد کرد.

No Lollipop for Galaxy Zoom Tweet

در حالی که در این توییت صحبتی از دلیل توقف توسعه‌ی آبنبات‌چوبی برای این گوشی خارق‌العاده برای عکاسی به میان نیامده، اما احتمال می‌رود این تصمیم به خاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری این گوشی باشد که باعث می‌شود آبنبات‌چوبی روی آن عملکرد رضایت‌بخشی نداشته باشد.

این گوشی دارای پردازنده‌ی شش هسته‌ای اگزینوس ۵ با تراشه‌ی گرافیک Mali-T624 و ۲ گیگابایت RAM است. امتیاز اصلی این گوشی داشتن دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی با فلش زنون و لرزش‌گیر اپتیکال با قابلیت زوم تا ۱۰ برابر می‌باشد که هنوز هم می‌تواند برای کاربرانش راضی‌کننده باشد، حتی بدون اندروید ۵.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.