AH 157 و AH116 اپیسر ویژه دنیای نازک‌اندامان مک‌بوک‌ها و اولترابوک‌ها

شرکت اپیسر یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان حافظه در دنیا با تولید حافظه‌های فلش فوق‌العاده کوچک خود با نام‌هایAH 157 وAH116 که الهام گرفته از تصویر یک چوب پنبه کوچک است خود را وارد دنیای مک‌بوک‌ها و اولترابوک‌ها کرد.

0

در حالی که فلش مموریAH 157 با درگاه USB3.0 در رنگهای ترکیبی “سیاه و قرمز” و “سفید و آبی” با هدف نشان دادن متانت و زیباپسند بودن شخص استفاده کننده تولید شده، در طراحی AH 116 از دو رنگ سفید عاجی و مشکی استفاده شده تا درعین سادگی، زیبایی را به نمایش بگذارد.

این دو فلش مموری بسیار کوچک بوده و تنها 3.7 گرم وزن دارند. اپیسر عقیده دارد که طراحی این فلش مموری باعث تجربه منحصر به فرد و رضایت کاربر خواهد شد زیرا این دو فلش با حذف نمودن اجزاء اضافی، زیبایی و سادگی را با هم به ارمغان آورده اند.

AH116_Black

این دو فلش مموری از تکنولوژی COB بهره مند بوده و ضد آب، ضد ضربه و گرد و غبار می‌باشند. فناوری COB تقریبا در تمامی جنبه‌ها و بخش‌های زندگی بشر امروز حتی در لوازم خانگی کاربرد دارد.

یک چیپ فلش COB از نظر ظاهری شبیه به فلش‌های USB متداول بازار است منتها با یک استثنا، می‌توان این فلش‌ها را با ابعادی به مراتب کوچک‌ تر از انواع معمول تولید کرد.

فناوری COB یا Chip-on-Board در کارت های حافظه دوربین‌های دیجیتال و گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد یا همان‌گونه که گفته شد در فلش‌های کوچک استفاده می‌شود.

Apacer-ah157-usb3

AH 157 با بهره‌گیری از اینترفیس USB3.0 تا ظرفیت 64 گیگابایت عرضه شده که به کاربر اجازه می دهد 16000 موزیک MP3 یا 21000 عکس را با خود حمل کند. ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایت این مدل نیز در دسترس می باشد.

این فلش مموری با تمامی سیستم عامل‌های موجود در بازار سازگاری دارد و با استفاده از نرم افزار رایگان فشرده سازی ACE در این فلش مموری کاربر قادر خواهد بود تا ظرفیت فلش مموری را تا 500 درصد افزایش دهد. محصولات شرکت اپیسر با گارانتی انحصاری شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران توزیع می شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.