لومیا 840، 940 و 940 ایکس‌ال تا پیش از زمستان با ویندوز 10 معرفی خواهند شد

حال که مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز 10 دسکتاپ را عرضه کرده، با تمرکز بیشتری می‌تواند به توسعه پلتفرم موبایلی خود بپردازد. در همین رابطه طی ماه‌های اخیر شایعات متعددی از پرچم‌داران ردموندی ها که به طور پیش‌فرض با ویندوز 10 موبایل راهی بازار خواهند شد با نام‌های لومیا 940 و 940 ایکس‌ال به بیرون درز کرده است، با این وجود امروز یک منبع نزدیک به این شرکت تائید کرد که یک میان رده جدید با نام لومیا 840 نیز تا زمستان از سوی مایکروسافت عرضه خواهد شد.

0

بر اساس اطلاعات تائید شده از سوی مایکروسافت، نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل در پاییز پیش روی به صورت رسمی منتشر خواهد شد، با این حال تمامی گوشی‌های لومیا طی یک زمان‌بندی مشخص پس از آن می‌توانند به این نسخه به‌روز شوند.

حال وب‌سایت NPU که به عنوان یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت شناخته می‌شود، امروز برملا کرد که این شرکت در مراسم رونمایی از پرچم‌داران لومیا 940 و 940 ایکس‌ال، یک میان رده مجهز به ویندوز 10 دیگر نیز به نام لومیا 840 معرفی خواهد کرد. اطلاعات جدید تائید می‌کنند که پرچم‌داران جدید مایکروسافت لومیا 950 و 950 ایکس‌ال نبوده و هر سه محصول مذکور به جای کلیدهای فیزیکی سیستیم، دارای دکمه‌های نرم‌افزاری (on-screen) خواهند بود.

در این گزارش همچنین اشاره شده که ردموندی ها طی 12 ماه آینده طیف وسیعی از گوشی‌های مبتنی بر ویندوز 10(میان رده و بالا رده) را برای نمایش پتانسیل بالای پلتفرم موبایلی خود راهی بازار خواهد کرد. بر این اساس لومیا 940 دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح QHD بوده و به مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی همچون پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، اسکنر عنبیه چشم، دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی مجهز شده است.

در طرف دیگر لومیا 940 ایکس‌ال دارای صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با وضوح QHD، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 که بر اساس معماری 64 بیتی طراحی گردیده، 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود هر دو محصول به سخت‌افزار مورد نیاز برای سازگاری با قابلیت کوانتوم، شارژ وایرلس مجهز شوند و بدنه‌ای از جنس پلی کربناتی با ضخامت ۷ الی ۸ میلی‌متر داشته باشند.

wmpoweruser

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.