یک میلیون بار دانلود برای «پرندگان خشمگین ۲» در ۱۲ ساعت اولیه انتشار

روز گذشته شرکت Rovio از جدیدترین نسخه بازی خود با نام Angry Birds 2 رونمایی کرد. این در حالی است که در مدت زمانی که از عرضه نسخه اصلی گذشته است ویرایش‌های متفاوت و حتی انیمیشن‌های مختلفی نیز از این بازی تولید شده است.

2

این بازی بر اساس توییت منتشر شده از سوی تیم توسعه‌دهنده بازی در دوازده ساعت اول عرضه چیزی نزدیک به یک میلیون‌بار دانلود شده است که البته رایگان بودن آن نیز در این روند بی‌تاثیر نبوده است. این بازی تغییراتی نیز در گیم‌پلی داشته و علی‌رغم سبک مشابه بازی به‌منظور خرا‌ب‌کردن استحکامات و از بین بردن خوک‌ها با استفاده از پرندگان، کاربران می‌توانند پرنده مورد نظر خود را به‌منظور شلیک و پرتاب انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که گرافیک بازی نیز با به‌روزرسانی‌هایی همراه بوده است و اگرچه ظاهر کارتونی بازی حفظ شده اما گرافیک جدید با استفاده از نرم‌افزارهای ویژه سه‌بعدی ایجاد شده تا نهایتا حاصل کار پویاتر شده و جزئیات بیشتری قابل مشاهده باشد. این بازی به‌طور رایگان و البته با قابلیت‌های خرید درون برنامه‌ای ارائه شده است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    من نفر دهم بودم ک از گوگل پلی دانلودش کردم.درکل خیلی فوق العاده و شیکتر شده از حالت فانتزی دراومده.بردیا منکه تاحالا هیچ مشکل یا لگی ندیدم..

  2. بردیا می‌گوید

    خیلی عالیه ، ولی توی loading خدای باگه