درز تصاویر رندر شده رسمی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

اگر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند فارنت را طی روزهای اخیر دنبال کرده باشید، بدون شک مطلع هستید که سامسونگ قصد دارد طی ماه‌های باقیمانده از سال 2015 حداقل دو پرچم‌دار جدید را راهی بازار کند.

0

یکی از این بالا رده‌ها نسخه ارتقا یافته و البته بزرگ‌تر پرچم‌دار 2015 سامسونگ است که هم‌اکنون با نام گلکسی اس 6 اج شناخته می‌شود، این در حالیست که محصول بعدی نسل بعدی سری نوت می‌باشد.

طی روزهای اخیر بارها و بارها شاهد درز اطلاعاتی در رابطه با این دو محصول در فضای مجازی بوده‌ایم، در همین رابطه اکنون به لطف لو دهنده تویتری evleaks، تصاویر رنده شده رسمی از  گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس سامسونگ که توسط  Ivo Marić طراحی گردیده پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است. تصاویر جدید، شایعات قبلی در رابطه با پیروی از زبان طراحی گلکسی اس 6 را در نسل بعدی سری نوت تائید می‌کند، به گونه که تنها تفاوت فاحش بین ظاهر  گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵، استفاده از صفحه‌نمایش دو لبه خمیده و عدم تعبیه کلیدهای فیزیکی کنترل ولوم صدا در کناره بدنه دستگاه است.

بر اساس اطلاعات قبلی، مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 6 اج پلاس نسبت به نسخه اصلی تفاوت چندانی ندارد، با این حال به کار گیری حافظه رم با ظرفیت 4 گیگابایت غیرمحتمل است. در طرف دیگر انتظار می‌رود پنجمین عضو از سری نوت نیز به پردازنده اگزینوس 7420 یا 7422، چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی و باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شود. انتظار می‌رود ماه آینده به طور رسمی از این دو محصول رونمایی شود.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.