وان‌پلاس ۲ در تنها سه‌روز به رکورد ثبت‌نام یک میلیون دستگاه رسید

وان‌پلاس چند روز پیش مراسمی رسمی برای محصول جدید خود برگزار کرد و این‌طور که پیداست تلاش دارد تا تا کفه ترازوی بازار گوشی‌های همراه را به نفع خود تغییر دهد؛ از قرار معلوم تلاش واحد بازاریابی وان‌پلاس نتیجه داده و وان‌پلاس ۲ در ظرف سه روز به رکورد ثبت‌نام یک‌ میلیون دستگاه رسیده است.

0

شرکت وان‌پلاس با عرضه وان‌پلاس وان توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و از طرف دیگر علا‌قه‌مندان گوشی‌های همراه نیز به این محصول روی خوش نشان دادند به همین منظور وان‌پلاس آستین بالا زد تا دومین گوشی‌ همراه پرچمدار خود را تا دندان مسلح روانه کارزار گوشی‌های همراه کند.
واحد بازاریابی وان‌پلاس نحوه فروش وان‌پلاس وان را به این صورت تعریف کرده بود که علاقه‌مندان باید برای خرید این گوشی درخواست ثبت‌نام ارسال می‌کردند، از قرار معلوم وان‌پلاس برای وان‌پلاس وان ۲ نیز همین روال را پیش‌رو گرفته است و کاربران برای خرید این گوشی باید در وب‌سایت وان پلاس ثبت‌نام کنند تا دعوت‌نامه خرید برای آنها ارسال شود.

AH-OnePlus-2-9
جالب اینجاست که وان‌پلاس مدعی است تنها پس از گذشت ۳ روز توانسته بیشتر از یک میلیون درخواست خرید داشته باشد، بد نیست بدانید وان‌پلاس وان از سال گذشته تاکنون تنها ۱.۵ میلیون دستگاه فروش داشته است و درخواست خرید یک میلیون دستگاه برای وان‌پلاس ۲ واقعا پیش‌رفت خوبی به حساب می‌آید. البته این امر را نیز باید در خاطر داشت که وان‌پلاس یک میلیون درخواست خرید برای وان‌پلاس ۲ دریافت کرده است و هنوز مشخص نیست که چه میزان از این درخواست‌ها نهایتا به فروش قطعی منجر خواهد شد و از طرف دیگر وان‌پلاس به چه صورت خواهد توانست نیاز بازار را پاسخ دهد.
به هر ترتیب از هر زاویه‌ای که به این آمار و ارقام نگاه کنیم باز هم باید گفت وان‌پلاس در این بازار پر رقابت توانسته به خوبی گلیم خود را از آب بیرون بکشد و رکورد ثبت‌نام یک میلیون دستگاه وان‌پلاس ۲ نوید بخش آینده‌ای روشن برای وان‌پلاس است.

androidheadlines.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.