تماشا کنید: بررسی ضدآب بودن موتو جی ۲۰۱۵ موتورولا

می‌دانیم که نسل سوم گوشی‌های موتو جی موتورولا بزودی عرضه خواهد شد، اما دقیقاً نمی‌دانیم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. دارا بودن گواهی IPX7 از امتیازات این گوشی است.

0

همانطور که پیش‌تر درباره‌ی این گوشی گفته بودیم، موتو جی دارای گواهی IPX7 می‌باشد؛ یعنی باید بتواند در عمق ۱ متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. در ویدیوی زیر می‌بینیم که موتو جی برای ۵ دقیقه زیر بارش باران نگه‌داشته می‌شود و بعد از آن بدون هیچ اشکالی کار می‌کند.

همچنین در تست دیگری می‌بینیم که این گوشی در ظرفی پر از آب تا بیش از نیم ساعت نگه‌داشته شده و بعد از آن غیر از اینکه در پخش صدا قدری مشکل دارد، به خوبی کار می‌کند که تازه این مشکل هم بعد از مدتی حل شد.

این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 410، شکاف بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی، دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور مشابه آنچه در نکسوس 6 وجود دارد و فلش دو رنگ و لنزی با دیافراگم f/2.0، دوربین جلویی 5 مگاپیکسل، قابلیت ارتباطی LTE و باتری 2470 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.