ویندوز ۱۰ در ۲۴ ساعت ابتدایی عرضه ۱۴ میلیون بار نصب شده است

چند روزی‌ست همه‌جا صحبت از ویندوز ۱۰ است و خیلی‌ها به دنبال دریافت آن هستند. حالا مایکروسافت از آمار نصب آن در ۲۴ ساعت اولیه می‌گوید.

1

یوسف مهدی از شرکت مایکروسافت در وبلاگ این شرکت گفته با وجود این‌که هنوز همه‌ی کاربران ویندوزهای ۷ و ۸ که برای ارتقا به ویندوز ۱۰ اعلام آمادگی کرده‌بودند، این آپگرید برای آن‌ها مهیا نشده، اما در ۲۴ ساعت اولیه‌ی شروع فرایند عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰، بیش از ۱۴ میلیون دستگاه در سرتاسر جهان این ویندوز را نصب کرده‌اند.

وی همچنین اضافه کرده که ممکن است چند هفته طول بکشد تا تمام کسانی که برای آپگرید به ویندوز ۱۰ اعلام آمادگی کرده‌بودند، موفق به نصب این ویندوز شوند.

در وبلاگ این شرکت آمده‌است:

این یک ۲۴ ساعت خارق‌العاده برای ویندوز و طرفداران آن بوده است. ما اینجا از دیدن سطح رضایت از ویندوز ۱۰ بسیار خوشحالیم. ما شاهد تقاضای بی‌سابقه‌ای برای ویندوز ۱۰ هستیم و تعداد بالایی بررسی و نظرات مشتریانمان را می‌بینیم که همگی در سرتاسر دنیا از ویندوز ۱۰ اعلام رضایت کرده‌اند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که تمام دنیا را ظرف چند روز و هفته‌ی آینده به ویندوز ۱۰ ارتقا دهیم.

Windows Blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    ویندوز خوبیه …
    و از همه مهمتر این که بلاخره مایکروسافت ما رو ادم حساب کرد و تقویم شمسی رو برامون اورده
    تقویم شمسی خیلی منو ذوق زده کرده :D
    اکتیو شدنشم که معرکه بود ، بدون هیچ دستکاری خود ویندوز اکتیو بود :D
    احساس ویندوز اورجینال به ادم دست میده (البته اورجیناله دیگه ، از سایت مایکروسافت دانلود کردم ، فعال سازیشم که نفهمید از نسخه تقلبی 8 استفاده می کردیم )
    ولی من احساس میکنم تو این ویندوز یه جای کار میلنگه …
    نمیدونم چرا سی پی یو م بیشتر نسبت به ویندوز 8.1 درگیره
    سرعت لود شدنش هم به نظر من از 8.1 کند تره
    منو استارتش هم به نظرم مایکروسافت فقط خواسته به زور دکمه استارت رو اضاف کنه که انتقاد هاش کاهش پیدا کنه ( خیلی ضعیف ساخته شده ) به نظر من همون مترو تو ویندوز 8.1 کاراییش بیشتر از اینه
    ظاهر پنجره هام زیاد جالب نیست