سر و کله تبلیغات در جستجوی گوگل پلی هم پیدا شد!

خوب است بدانید با وجود این‌که گوگل حالا بسیاری کسب‌وکارها را در اختیار دارد و شاخه‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف را تصاحب کرده اما کماکان تبلیغات درآمد اصلی این شرکت را تشکیل می‌دهد. به تازگی ممکن است اگر در پلی استور اندروید چیزی را جستجو کنید به تبلیغات برخورد کنید!

0

گوگل سابقه زیادی در تبلیغات دارد و در صفحه جستجوی وب‌سایت این شرکت و همچنین سرویس‌هایی مانند یوتیوب و جیمیل می‌توان حجم تبلیغات این شرکت را دید. به تازگی گوگل به توسعه‌دهندگان اجازه داده تا اپلیکیشن خود را در گوگل پلی نیز تبلیغ کنند. به این ترتیب اگر در این اپ به دنبال برنامه یا بازی خاصی بگردید احتمالاً اولین نتیجه مربوط به یک اپلیکیشن تبلیغاتی (البته مربوط به جستجوی شما) حواهد بود. این تبلیغ همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید با برچسب Ad به معنی تبلیغات مشخص شده است اما به هر حال در صدر لیست قرار خواهد گرفت.

به هر حال از آن‌جا که گوگل مهارت خاصی در تبلیغات دارد و به دیدن تبلیغات در سرویس‌های گوگلی عادت کرده ایم امیدواریم که تبلیغات گوگل پلی به معضلی غیرقابل تحمل تبدیل نشود و شاید هم اپلیکیشن‌های پیشنهادی روزی مفید واقع شود!

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.