مایکروسافت دوره آزمایشی 90 روزه رایگان برای ویندوز 10 عرضه کرد

همان‌طور که می‌دانید ویندوز 10 سرانجام رسماً عرضه شده و برای کاربران ویندوز‌های قانونی 7 و 8.1 کاملاً رایگان است. اما اگر تاکنون کاربر ویندوز نبوده‌اید و یا نسخه غیرقانونی از آن را داشتید می‌توانید طبق برنامه جدید مایکروسافت این ویندوز را سه‌ماه به صورت مجانی امتحان کنید.

0

ظاهراً مایکروسافت واقعاً قصد دارد کاربران را به سمت سیستم‌عامل جدیدش بکشاند. این‌بار این شرکت تصمیم گرفته تا برای اولین بار ویندوز را به صورت آزمایشی و آن هم برای سه ماه به علاقمندان ارائه کند. البته این نسخه مجانی نسخه Enterprise ویندوز است و برخی اپلیکیشن‌های نسخه‌های Pro یا Home مانند ایمیل، مخاطبین، تقویم، تصاویر و یا حتی دستیار صوتی هوشمند کورتانا را در اختیار ندارد. محدودیت دیگر این نسخه عدم دسترسی به ویندوز استور برای خرید و یا دانلود اپلیکیشن‌هاست؛ به این ترتیب مجبور هستید که برنامه‌های مورد نیاز خود را مانند سابق به صورت سنتی دانلود و یا خریداری کرده و سپس به نصب آن‌ها اقدام کنید. البته از آن‌جایی که فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز و یا دستیار صوتی کورتانا برای کاربران ایرانی در دسترس نیست این موارد اهمیت چندانی ندارد.

نسخه Enterprise ویندوز در حقیقت برای کاربران معمولی، خانگی یا حرفه‌ای طراحی نشده و بیشتر به درد کارمندان شرکت‌ها می‌خورد اما همچنین برای یک کاربر ایرانی و یا فردی که به اپلیکیشن‌های جدید ایمیل و تصاویر ویندوز عادت ندارد فرصت بسیار مناسبی است. اگر قصد دارید به صورت قانونی به مدت سه ماه ویندوز جدید مایکروسافت را امتحان کنید می‌توانید به این لینک مراجعه کنید و البته یک اکانت مایکروسافت نیز داشته و یا ایجاد کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.