نسخه اولیه گوشی Xperia C5 Ultra سونی به ارزش 12 میلیون دلار توسط پلیس برزیل کشف شد!

در روز ۱۷ جولای در یک انجمن صدور گواهینامه یک نسخه‌ی اولیه از گوشی Sony Xperia C5 Ultra به سرقت رفته‌بود. پلیس برزیل حالا گوشی را پیدا و سارقش را دستگیر کرده‌است.

0

سارق این گوشی بعد از دزدیدن این گوشی از یکی از انجمن‌های ثبت و دریافت گواهینامه، قصد داشت آن را در سایت‌های فروش محصولات به مزاید بگذارد. گفته می‌شود ارزش واقعی این نسخه‌ی اولیه حدود ۱۲ میلیون دلار است که مربوط به هزینه‌های تحقیق و توسعه‌ی آن می‌شود.

پلیس توانست با تحقیقاتی که انجام داد، صفحه‌ی فیسبوکی را پیدا کند که سارق برای فروش این گوشی به راه انداخته بود. آن‌ها خود را یک خریدار جا زده و با سارق در یک غذاخوری قرار ملاقاتی تنظیم کردند. وقتی که سارق گوشی مذکور را درآورد تا به خریدار ساختگی نشان دهد، پلیس‌ها وارد عملیات شده و وی را دستگیر کردند.

همان‌طور که تصاویر منتشر شده می‌بینید، این نسخه‌ی اولیه درست مانند آن چیزی که قبلاً درباره‌ی Xperia C5 Ultra شنیده بود، بدون حاشیه‌های کناری صفحه‌ی نمایش است و همچنین یک فلش در کنار دوربین جلویی خود دارد.

XperiaBlog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.