شایعه: اینتل در حال کار بر روی گوشی هوشمند مجهز به ویندوز 10 موبایل است

تا به امروز اکثریت گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، بدون توجه به پلتفرم از چیپست ARM استفاده می‌کنند البته استثناهایی هم وجود دارند که بر پردازنده‌های اینتل متکی هستند.

0

حالا بنا بر گزارشی که وبسایت Windows Central منتشر کرده، به نظر می‌رسد گوشی هوشمندی که از پردازنده اینتل استفاده می‌کند و از ویندوز 10 موبایل بهره می‌برد، در دست تولید باشد.

اگرچه این اولین بار نیست که چنین شایعه‌هایی شنیده می‌شود اما حالا جزئیاتی نیز مشخص شده‌اند. یکی از جزئیات این است که گوشی از فلز ساخته‌شده و این به خاطر تنوع خوب است، مخصوصاً با توجه به اینکه تولیدکننده‌ای مثل سامسونگ هم با تازگی شروع به استفاده از فلز و شیشه بیشتر، در محصولات خود کرده است.

متأسفانه این دستگاه امسال عرضه نمی‌شود و شایعه شده که در نیمه دوم سال 2016 در بازار موجود باشد، به این معنی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم در همایش MWC 2016 یا حتی کنفرانس BUILD مایکروسافت از آن بیشتر بشنویم. جالب بودن این امر به صحبت‌هایی که قبلاً درباره انتشار گوشی بر اساس پردازنده اینتل و ویندوز شده بود، برمی‌گردد.

به‌هرحال همین چند ماه پیش بود که اینتل چندان به ویندوز 10 خوش‌بین نبود، پس هنوز معلوم نیست که چه چیزی نظر این کمپانی را عوض کرده است. شاید بهتر باشد در حال حاضر خبر را بشنوید و چندان باور نکنید. فکر می‌کنید گوشی که از فلز ساخته‌شده و از پردازنده اینتل و ویندوز 10 استفاده می‌کند، جالب باشد؟

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.