موشواره و صفحه کلید مخصوص پلی‌استیشن 4 نیز از راه می‌رسند

آیا در استفاده از موشواره و کیبورد بهتر عمل می‌کنید تا وقتی‌که دسته کنترل بازی را در دست گرفته باشید؟ تابه‌حال شده آرزو کنید امکان استفاده از ترکیب اول را برای پلی‌استیشن هم داشتید؟ خبرهای خوبی برای شما در راه است!

0

دارندگان کنسول بازی که استفاده از موشواره و کیبورد را به کار با دسته بازی ترجیح می‌دهند، در چند ماه آینده می‌توانند به تهیه کردن آن‌ها امید داشته باشند. این موشواره و کیبورد که فرمانده حمله تاکتیکی یا Tactical Assault Commander  برای پلی‌استیشن 4 نام‌گرفته‌اند را می‌توان برای پلی‌استیشن 3 نیز استفاده کرد. کیبورد علاوه بر دکمه‌های دارای فلش، دکمه‌هایی برای تیراندازی اسنایپ، حرکت سریع و راه رفتن هم دارد. دکمه‌های پلی‌استیشن و دکمه‌های جهت‌دهی هم روی آن تعبیه شده است.

Tactical Assault Commander 1

بنا به گزارش My Game News Flash موشواره و کیبورد فرمانده حمله تاکتیکی برای پلی‌استیشن 4، در 9 آذر با قیمت 120 دلار برای فروش آماده خواهد بود.

Tactical Assault Commander 3

طراحی خوبی دارد، اما معلوم نیست کسی که روی مبل نشسته و بازی می‌کند چقدر در استفاده از این دو احساس راحتی خواهد داشت.

Tactical Assault Commander2

kotaku

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.