رونمایی سامسونگ از نسخه جدید گوشی هوشمند تاشوی اندرویدی گلکسی فولدر

در حالی که تنها یک‌روز از معرفی گوشی هوشمند اندرویدی تاشوی ال‌جی با نام LG Gentle  می‌گذرد شرکت سامسونگ نیز گوشی هوشمند تاشوی خود را معرفی کرده است.

0

این گوشی هوشمند که Galaxy Folder نام دارد در واقع نسخه جدیدی از گلکسی فولدر سال 2013 می‌باشد که البته تغییر نامی بر روی آن انجام نگرفته است. این نسخه جدید از گوشی اندرویدی سامسونگ از قابلیت استفاده آسان از صفحه‌کلید و صفحه‌نمایش لمسی 3.8 اینچی با رزولوشنی که هنوز اعلام نشده بهره می‌برد.Samsung-Galaxy-Folder-2015

احتمالا در این گوشی هوشمند شاهد بهره‌گیری از اندروید لولی‌پاپ خواهیم بود. این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید و آبی تیره روانه بازار خواهد شد. قابلیت‌های ال‌تی‌ای، وای‌فای و جی‌پی‌اس و دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو  به همراه 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری 1800 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصه‌های این گوشی هوشمند هستند.

این گوشی هوشمند از ماه آتی و با مبلغ 250 دلار در کشور کره موجود خواهد بود و به احتمال زیاد در دیگر کشورهای جهان عرضه نخواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.