تماشا کنید: نگاه اول و بررسی سریع گوشی هوشمند وان‌پلاس 2

مثل هر گوشی دیگری، در ساعات اولیه معرفی باید انتظار داشته باشید که فارنت تمام مطالب خود را به معرفی آن اختصاص دهد. در این مطلب می‌خواهیم ویدیویی منتشر شده از وان‌پلاس ۲ را به شما نشان دهیم که در آن بیشتر از پیش از خصوصیات این گوشی گفته شده‌است.

0

بعد از تمام شایعاتی که از وان‌پلاس ۲ شنیدیم، حالا دیگر این گوشی رسماً رسمی شده و همه‌چیز را درباره‌ی آن می‌دانیم. وان‌پلاس حالا بعد از ظهور سورپرایز کننده‌اش در سال گذشته، پیشرفت‌های بسیار خوبی کرده، طراحی بهتری انجام داده و قابلیت‌های بیشتری را به پرچم‌دار خود افزوده. طبق عادت وان‌پلاس، این شرکت برای گوشی جدید خود نیز وعده‌های بسیاری داده است.

OnePlus-2-DSC09861-640x428

بخواهیم با اعداد و ارقام بگوییم، وان‌پلاس ۲ صفحه‌نمایش IPS پنج‌ونیم اینچی با وضوح 1080p، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با عدسی ۶ لایه با فوکوس خودکار لیزری و مجهز به OIS، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، ۴ گیگابایت RAM و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شده‌است. البته مدل ۳۲ گیگابایتی با رم ۳ گیگابایتی هم با قیمتی کمتر در دسترس است. از مزایای دیگر این گوشی هم می‌توان به USB-C و داشتن حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

گوشی را وقتی واقعاً از نزدیک در دست بگیرید، از چیزی که قبلاً در تصاویر درز کرده دیده بودیم، زیباتر و بهتر به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید از طیفی از انواع مختلف قاب، قاب پشتی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. شما نمی‌توانید باتری این گوشی را عوض کنید و همچنین استفاده از حافظه خارجی هم برای این گوشی تعبیه نشده‌است. در عوض این یک گوشی ۲ سیم‌کارته است. همچنین در سمت چپ گوشی دکمه‌ای برای تنظیم حالات مختلف نوتیفیکیشن در گوشی به سبک اندروید آبنبتات چوبی تعبیه شده‌است.

Phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.