وان‌پلاس 2 در برابر وان‌پلاس وان؛ چه چیزهایی تغییر کرده است؟ [ویدئو]

و همچنان قضاوت‌ها در مورد بهبودها و کمبودهای نسل جدید پرچمدار شرکت وان‌پلاس ادامه دارد در این مطلب قصد داریم ویدئو منتشر شده از مقایسه وان‌پلاس 2 با نسل پیش این پرچمدار یعنی وان‌پلاس وان را به تماشا بنشینیم تا متوجه تفاوت‌ها در نگاه اول شویم.

0

در این ویدیو چیزی از انجام تست‌های عملکردی و بنچمارک و یا مقایسه‌ی قابلیت‌های نرم‌افزاری نمی‌بینید. معرفی و مقایسه‌ی چنین قابلیت‌هایی را برای سایر مطالب فارنت گذاشته‌ایم.

همانطور که می‌بینید این دو گوشی بسیار به هم شبیه هستند. وان‌پلاس ۲ حالا بر خلاف وان‌پلاس وان بدنه‌ای فلزی دارد و قدری هم وزنش زیادتر شده. دوربینش ارتقا پیدا کرده و مجهز به حسگر اثر انگشت و USB-C است.

وقتی این دو را کنار هم بگذارید، شاید یک فرد عادی تفاوتی برایشان قایل نشود و فکر کند هر دو یک مدل هستند. شکل بلندگوهای گوشی تغییر شده و سوراخ‌های بزرگتری دارد. ورودی هدفون آن هم در سوی دیگر بدنه قرار گرفته و دکمه‌ی پاور و تغییر صدا هم برخلاف وان‌پلاس وان، هر دو در سمت راست گوشی جا خوش کرده‌اند.

Droid-Life

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.