تحقیقات نشان می‌دهد اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کوالکام مشکل داغ شدن ندارد

Kevin Wang مدیر تحقیقات در شرکت IHS Technology چین است و از صفحه Weibo خود استفاده کرده تا به تولیدکنندگان بگوید: استفاده از چیپست Qualcomm Snapdragon 820 در گوشی‌هایی که در آینده تولید می‌شوند، مشکلی را به وجود نخواهد آورد.

0

تا الآن احتمالاً درباره تمایل اسنپ‌دراگون 810 به داغ شدن بیش‌ازحد شنیده‌اید. به تازگی کاربری در توییتر به نام Ricciolo توییتی را ارسال کرده و در آن ادعا می‌کند که اسنپ دراگون 820 هم مثل اسنپ دراگون 810 مشکل داغ شدن را دارد اما بنا بر گفته‌های آقای Wang، چهار هسته سفارشی استفاده‌شده در این چیپست و پروسه تولید 14 نانومتری آن، از پیدا کردن مشکلاتی چون داغ شدن در اسنپ دراگون 820 جلوگیری می‌کند.

در ماه گذشته، Pan Jiutang تحلیلگر چینی در پستی در صفحه Weibo خود نوشت که کوالکام تا قبل از دهم آذر، چیپست جدیدش را برای شرکت‌های دیگر ارسال نخواهد کرد.

Jiutang ادامه می‌دهد: گوشی Xiaomi Mu 5 که در 11 اسفند آغاز به فروش خواهد کرد، اولین دستگاهی خواهد بود که از این چیپست جدید استفاده می‌کند. شایعه شده که در همان زمان، Asus PadFone S2 که از چیپست یکسان استفاده می‌کند نیز رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود HTC و Sony هم گوشی‌هایی که از این چیپست جدید استفاده می‌کند را آماده کنند.

خود کوالکام ادعا می‌کند که چیپست جدید به تنهایی گوشی را داغ نخواهد کرد و اثر نهایی آن باید هنگامی‌که در کنار سایر قطعات در گوشی قرار گرفته باشد، بررسی شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.