وان‌پلاس دو مدل وان لایت و وان تب را پس از وان‌پلاس 2 و تا پیش از زمستان عرضه خواهد کرد

واس‌پلاس در حال آماده شدن برای برگزاری کنفرانس رونمایی از OnePlus 2 در چند ساعت آینده است. کنفرانس این شرکت که اولین کنفرانس واقعیت مجازی خواهد بود، برای ساعت ۶:۳۰ بامداد فردا تنظیم شده‌است. خبرهایی وجود دارد که می‌گوید OnePlus 2 تنها نخواهد بود.

1

مانند هر گوشی دیگری، درباره‌ی وان‌پلاس ۲ هم قبل از معرفی رسمی شایعات بسیار زیادی مطرح شد و تصاویر زیادی به بیرون درز کرد. چندی پیش هم این گوشی در TENAA به ثبت رسید.

این شرکت قبلاً گفته بود که وان‌پلاس ۲ تنها نخواهد بود و تا پایان سال دستگاه دیگری نیز معرفی خواهد شد. از همان موقع شایعاتی ساخته‌شد که می‌گفتند این گوشی وان‌پلاس ۲ مینی نام خواهد داشت. حالا با توجه به تصاویر جدیدی که به دست آمده، باید گفت که تا پایان امسال نه ۲ دستگاه، بلکه ۳ دستگاه از سوی وان‌پلاس معرفی خواهند شد.

OnePlus-three-devices-2015_1

چندی پیش در سایت Bluetooth SIG سه گوشی با کدهای شناسایی A2001، A2003 و A2005 از کمپانی وان‌پلاس دیده شدند. حالا با عکس‌هایی که درز کرده، اسم رسمی این سه گوشی را می‌دانیم: وان‌پلاس ۲، وان‌پلاس ۱ لایت و وان‌پلاس وان تب، اولین تبلت شرکت وان‌پلاس.

به غیر از وان‌پلاس ۲ که تا صبح فردا رسماً معرفی می‌شود، اطلاعات خاصی از OnePlus One Lite و OnePlus One Tab نداریم. طبق اطلاعاتی که تاکنون از وان‌پلاس ۲ شنیده‌ایم، انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه‌نمایش QHD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، RAM با ظرفیت ۴ گیگابایت و پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون۸۱۰، حسگر اثر انگشت و پورت USB-C باشد. احتمال می‌رود وان‌پلاس وان لایت صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و رَم ۳ گیگابایتی داشته باشد.

همانطور که گفتیم، تا چند ساعت دیگر به طور رسمی همه‌ی مشخصات OnePlus 2 منتشر خواهند شد و می‌توانید همین‌جا در فارنت، از آن‌ها مطلع شوید.

Technodify

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. massih می‌گوید

    ببینم این قاتل پرچمدارا هست یا نه