احتمال عرضه آیفون 6c با صفحه‌نمایش 4 اینچی توسط اپل

سال گذشته در کنار معرفی iPhone 5S شاهد رونمایی از نسخه پلاستیکی ارزان‌قیمت‌تر آیفون با مدل iPhone 5C بودیم اما در سال جاری تا کنون هیچ خبری از نسخه‌ای مشابه برای آیفون 6 و یا 6 پلاس نبوده است.

0

با این اوصاف در اوایل سال جاری شایعاتی مبنی بر عرضه چنین مدلی در سال 2015 به گوش رسید تا اینکه نهایتا امروز خبرهایی در خصوص طراحی و مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند منتشر شده است.

این طرح‌های رندرینگ از سوی طراحی به نام کیارش کیا در خصوص آیفون 6 سی منتشر شده است. وی پیش از این نیز طرح‌های اولیه‌ای در خصوص آیفون 6 اس منتشر کرده بود. دیدگاه وی به این گوشی هوشمند جدید باعث شده شاهد طرحی با لبه‌های گرد و البته رنگ‌های جذاب باشیم. همان گونه که مشاهده می‌کنید این طرح‌ها بیشتر بر قسمت پشتی گوشی تمرکز کرده‌اند تا قسمت جلویی آن.iPhone-6C-design-b

همان‌طور که انتظار می‌رفت در این طرح‌ها نیز iPhone 6C از بدنه پلاستیکی بهره می‌برد و البته طراح تمام تلاش خود را کرده تا کیفیت ساخت گوشی مطلوب به‌نظر برسد. در قسمت سخت‌افزاری نیز شاهد بهره‌گیری از پردازنده A8 شرکت اپل در کنار شتاب‌دهنده M8، صفحه‌نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1134 در 750 پیکسل و یک گیگابایت رم هستیم. در قسمت پشتی این دستگاه هوشمند از دوربین 8 مگاپیکسلی و در جلو نیز از دوربین 2 مگاپیکسلی بهره گرفته شده است.iPhone-6C-design-c

آن‌طور که عنوان شده این گوشی هوشمند، 7 میلی‌متر صخامت و 120 گرم وزن خواهد داشت و از اسکنر تشخیص اثر انگشت نیز بی‌بهره نخواهد ماند. با این اوصاف هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند بالاخره در سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد یا خیر؟ شما در مورد طرح‌ کیارش کیا چه فکر می‌کنید؟ آیا در شرایط فعلی بازار حضور یک گوشی ارزان‌قیمت‌تر از آیفون می‌تواند باعث فروش بیشتر محصولات اپل شود؟

phonesreview

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.