رونمایی سامسونگ از اولین نمایشگری که می‌تواند گوشی هوشمند شما را نیز به صورت بی‌سیم شارژ کند

در بازار نمایشگرهای هوشمند، سرانجام شرکت سامسونگ تمرکز بر روی تعداد پیکسل بیشتر و قابلیت‌های بهبودیافته تصویری را رها کرده و در روز جاری از مدل SE370 خود که به قابلیتی ویژه تجهیز شده رونمایی کرد.

0

آن‌طور که ادعا شده این نمایشگر، اولین در نوع خود، مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های همراه است. این نمایشگر که در ابعاد 23.6 اینچ و 27 اینچ عرضه خواهد شد در واقع دو کاربرد نمایش محتوای تصویری و شارژ گوشی هوشمند را همزمان داراست. SE370 در واقع کاربر را از وجود کابل‌ها و پورت‌های اضافه به‌منظور شارژ گوشی همراه بی‌نیاز خواهد کرد و با کلیه گوشی‌های هوشمندی که از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi بهره می‌برند سازگاری کامل دارد.samsung se370

با توجه به اینکه استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم همواره به یک مکان خاص به عنوان استیشن نیاز دارد، استفاده از یک نمایشگر به‌منظور تامین این محل با توجه به برق‌رسانی دائم به آن خالی از لطف نیست. به‌منظور استفاده از این قابلیت تنها کافی است گوشی خود را در استند مخصوص قرارداده تا فرایند شارژ خودکار آغاز شود.

این نمایشگر همچنین از حالت حفاظت از چشمان به‌منظور کاهش تاثیرات نور آبی بر روی چشم کاربر بهره می‌برد. این قابلیت از طریق رهگیری و بهینه‌سازی کیفیت تصویر بر اساس شرایط محیطی عمل می‌کند.

Seok-gi Kim مدیر ارشد اجرایی سامسونگ در این‌باره می‌گوید:

تکنولوژی باید به‌منظور پشتیبانی و نه ایجاد تداخل با استفاده‌های روزمره کاربران از دستگاه‌های الکترونیکی گسترش یابد. کاربران ما به قابلیت‌های ارتباطی و استفاده در زمینه کسب اطلاعات با بهره‌گیری از گوشی‌های هوشمند متکی هستند و ما نیز به دنبال راهی هستیم تا از آشفتگی زیاد بر روی میز کار آن‌ها جلوگیری و روندی ایجاد کنیم تا بتوانند به روشی هوشمندانه‌تر از گوشی‌های همراه خود استفاده کنند.

متاسفانه در این مراسم هیچ جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این نمایشگر اعلام نشد.

venturebeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.