درز تصاویر نمونه اولیه گلکسی نوت 5 خودکار نبودن قلم استایلوس این گوشی را تائید می‌کند

هرچه به زمان احتمالی معرفی پرچم‌دار بعدی سری نوت سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز تصاویر و شایعات بیشتری پیرامون این محصول بالا رده هستیم. در همین رابطه امروز نیز دو تصویر از نمونه اولیه آن توسط منابع نزدیک به سامسونگ به بیرون درز کرده است.

0

گمان می‌رود این نمونه اولیه ساخته شده از گلکسی نوت 5 بوده که برای اپراتور AT&T تولید شده است. این تصاویر نیز تصدیق گر شایعات قبلی پیرامون پیروی کردن ظاهر بدنه گلکسی نوت 5 از زبان طراحی گلکسی اس 6 هستند؛ به گونه که تفاوت چندانی میان ظاهر قاب جلوی این محصول و نوت 4 یافت نمی‌شود. با این حال استفاده از بدنه‌ای براق با حاشیه کناری طلایی رنگ ما را به یاد پرچم‌دار 2015 سامسونگ می‌اندازد.

طی چند وقت اخیر شاهد درز شایعاتی در رابطه با به کار گیری مکانیزم خروج خودکار قلم استایلوس در گلکسی نوت 5 بوده‌ایم، با این حال تصاویری که امروز منتشر شده مطلب خاصی پیرامون این موضوع را برملا نمی‌کند و این یعنی که احتمالاً  خروج خودکار قلم در همان حد شایعه باقی خواهد ماند؛ البته دور از ذهن نخواهد بود که این محصول همچون گلکسی اس 6 در دو نسخه راهی بازار شود.

gsmarena_001

تصویر فوق می‌تواند نمونه اولیه از این پرچم‌دار سامسونگ باشد و این بدان معناست که ممکن است در محصول نهایی شاهد تغییر ریز و درشتی از جمله کاهش ضخامت قسمت پایین دستگاه و حذف دکمه فیزیکی قفل صفحه‌نمایش باشیم. انتظار می‌رود گلکسی نوت 5 از صفحه‌نمایش 5.6 اینچی از نوع Super AMOLED، تراشه اسنپ‌دراگون 808 یا اگزینوس 7422، چهار گیگابایت رم، حافظه داخلی 32، 64، 128 گیگابایتی، دوربین 16 مگا پیکسلی در پشت با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل در کنار دوربین جلویی پنج مگا پیکسلی و اندروید 5.1 بهره ببرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.