درز تصاویر دفترچه راهنمای استفاده گوشی هوشمند Xperia C5 Ultra از حذف حاشیه صفحه نمایش در آن خبر دارد

با توجه به انتشار غیر رسمی توضیحات دفترچه راهنمای مربوط به Xperia C Ultra (E5506,E5553) به‌نظر می‌رسد سونی موبایل به‌زودی از این دستگاه هوشمند که پیش از این با کد Lavender از آن یاد می‌شد رونمایی خواهد کرد.

0

این در حالی است که پیش از این تصاویری از نمای جلویی صفحه‌نمایش این دستگاه هوشمند منتشر شده بود و آنچه خودنمایی می‌کرد بهره‌مندی از صفحه‌ای بدون حاشیه (حداقل در سمت چپ و راست) آن بود. آن‌طور که از متن دفترچه راهنما برداشت می‌شود این دستگاه هوشمند به دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت تجهیز شده و اگرچه اشاره ای به رزولوشن دوربین جلو نشده اما انتظار می‌رود در این قسمت نیز شاهد بهره‌گیری از سنسور 13 مگاپیکسلی باشیم.

2 گیگابایت رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایتی در کنار امکان بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی و البته امکان استفاده از سیم‌کارت نانو و فلش ویژه دوربین جلویی از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هوشمند هستند.xperia c ultra manual

این درحالی است که برای اولین‌بار شاهد بهره‌گیری از عناوین E5503,E5563 در اطلاعات منتشر شده هستیم. دیگر مشخصه‌های احتمالی شامل بهره‌مندی از صفحه‌نمایش تمام اچ‌دی بزرگ‌تر از نسخه 5.5 اینچی استفاده شده در Xperia C4 است و از سوی دیگر استفاده از تراشه مدیاتک MT6752 از نوع هشت‌هسته‌ای 64 بیتی با قابلیت LTE محتمل می‌باشد.

نهایتا مشخصه ویژه این گوشی هوشمند، بهره‌مندی از صفحه‌نمایش بدون حاشیه است که تاکنون محور اصلی شایعات پیرامون این دستگاه هوشمند بوده است.

xperiablog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.