سلفی این مرد با مار نزدیک بود به قیمت از دست دادن جان وی تمام شود

رفته رفته به حادثه‌های ناگواری که در رابطه با بالاگرفتن تب عکس‌های سلفی به وقوع می‌پیوندند افزوده می‌شود. از سوی دیگر بهره‌گیری گوشی‌های هوشمند از قابلیت‌هایی مانند دوربین‌های 13 مگاپیکسلی در جلو، فلش و گزینه‌هایی به‌منظور زیباسازی هرچه بیشتر سلفی‌ها نیز در راستای افزایش استفاده کاربران از عکس‌های سلفی در شرایط مختلف بی‌تاثیر نبوده‌اند.

1

یکی از دغدغه‌های اصلی سلفی‌بازها! یافتن شخص، موجود و یا حتی هر شی است که به زیباتر شدن و جلب توجه بیشتر در عکس‌های سلفی کمک می‌کند. حیوانات یکی از گزینه‌های قابل اتکا در اینجا هستند اما مدنظر داشته باشید که هر حیوانی برای حضور در این عکس‌ها مناسب نیست. مار زنگی یکی از گزینه‌هایی است که شدیدا باید از استفاده از آن در عکس‌ها اجتناب کنید.snake selfie

گزینه‌ای که Todd Fassler با مدنظر قرارندادن آن جان خود را به خطر انداخت. وی که این مار را در حدود یک سال پیش یافته بود در تصمیمی عجیب از آن به عنوان یک حیوان خانگی نگهداری می‌کرد. اما مشکل هنگامی آغاز شد که وی تصمیم گرفت با این حیوان خانگی! خود عکس سلفی بگیرد. سلفی که در نهایت منجر به ورود زهر این مار به بدن وی شد. با رسیدن وی به بیمارستان، پزشکان کلیه پادزهر موجود در دو بیمارستان را به‌منظور نجات وی استفاده کردند.

وی پس از درمان، این مار را به دامان طبیعت بازگرداند اما مطمئنا او با گرفتن عکس‌های سلفی جدید همواره به یاد حیوان خانگی خود خواهد افتاد. البته با پرداخت هزینه 153161 دلاری به دلیل مخارج پنج روز بستری و درمان در بیمارستان نیز بار دیگر از این مار یاد خواهد کرد!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    153هزار دلار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    فکر کنم اشتباه شده!!!!!
    مگه میشه!!!!
    مگه داریم!!!!