جی‌پد ۲ ال‌جی احتمالا از اسنپ‌دراگون 805 SoC بهره برده و در نیمه اول پاییز رونمایی می‌شود

مشخصات جی‌پد 2 ال‌جی به‌ لطف لیکر معروف، Leaksfly بر روی شبکه اجتماعی Weibo قرار گرفت.

0

بر اساس این اطلاعات غیر رسمی، این دستگاه هوشمند به تراشه اسنپ‌دارگون 805 با پردازنده چهار هسته‌ای و شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 420 تجهیز خواهد شد و از صفحه‌نمایش 8.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 بهره‌مند خواهد شد. با توجه به این مشخصات به‌نظر می‌رسد این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایشی مشابه جی‌پد 8.3 که در سال 2013 معرفی شده بود بهره خواهد برد.

این تبلت از سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد و در زمینه دوربین نیز شاهد به‌کارگیری دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو خواهیم بود. این دستگاه هوشمند در همان بدو ورود به بازار از اندروید 5.1 لولی‌پاپ بهره‌مند خواهد شد.

بنابر اعلام Leaksfly جی‌پد 2 حوالی مهر یا آبان سال جاری معرفی خواهد شد. با این اوصاف هیچ خبری در خصوص قیمت احتمالی این دستگاه و بازارهایی که این تبلت در آن به فروش خواهد رسید منتشر نشده است. مدنظر داشته باشید که با توجه به عدم تایید این موارد توسط ال‌جی نمی‌توان با قطعیت از آن‌ها سخن گفت.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.