رونمایی از گوشی هوشمند G8 هواوی با سنسور اثر انگشت

شرکت هواوی سرانجام از گوشی‌ هوشمند G8 در چین رونمایی کرد. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپ‌دراگون 615 و اسکنر تشخیص اثر انگشت در پشت و درست در زیر دوربین بهره خواهد برد.

0

این گوشی هوشمند دنباله‌رو دستگاه هوشمند پیشین این شرکت یعنی G7 بوده و تا کنون تصاویر زیادی به طور غیر رسمی از آن منتشر شده بوده است. با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی تمام اچ‌دی، G8 از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 و شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 405 بهره می‌برد.

بنابر اعلام شرکت هواوی شاهد عرضه دو نسخه از این گوشی هوشمند یکی با دو گیگابایت رم و دیگری با سه گیگا بایت رم خواهیم بود. نسخه دو گیگابایتی از 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سه گیگابایت رم، از 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهند برد. هر دو دستگاه یادشده از کارت حافظه جانبی تا مقدار 64 گیگابایت پشتیبانی خواهند کرد.

در قسمت دوربین نیز این گوشی هوشمند از دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت مجهز به سنسور PureCel و فلش دوتایی LED بهره‌مند شده و در جلو نیز دوربینی 5 مگاپیکسلی را شاهد هستیم. این گوشی هوشمند از اندروید 5.1 لولی‌پاپ و رابط کاربری Emotion UI هواوی به همراه باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت ارتباطی 4G LTE بهره‌مند شده است.

این گوشی هوشمند با قیمت 370 دلار برای مدل 2 گیگابایت رم و 434 دلار برای مدل سه گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های سفید، طلایی و سیاه به بازار عرضه خواهد شد. هنوز هیچ خبری در خصوص عرضه این گوشی هوشمند در کشورهایی به جز چین منتشر نشده اما انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه این دستگاه در کشور هند نیز باشیم.

technodify

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.