وان‌پلاس مدعیست وان‌پلاس ۲ قابلیت‌هایی خواهد داشت که سایر گوشی‌ها تا عرضه اندروید M از آنها محرومند

کمپانی وان پلاس نسل دوم گوشی هوشمند خود را قاتل پرچم‌دار 2016 نامیده، این در حالیست برخی معتقدند که منظور این شرکت سال 2015 هست. در همین رابطه وان پلاس اعلام کرد که گرچه این محصول طی ماه‌های آینده معرفی خواهد شد، با این حال “2016” یک اشتباه تایپی نبوده است.

0

وان‌پلاس مدعیست وان‌پلاس ۲ برای رقابت با پرچم‌داران 2015 طراحی نگردیده، زیرا دارای قابلیت‌هایی است که در آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به گفته این شرکت، قابلیت‌های مذکور تحت پلتفرم اختصاصی OxygenOS (مد اختصاصی قدرت گرفته از اندروید) اجرا خواهند شد و به گونه ایست که سایر دستگاه‌های اندرویدی تا زمان عرضه نهایی اندروید M از آن‌ها محروم هستند.

بدون شک وان پلاس بر این مطلب آگاه نبوده که اندروید M به صورت پیش‌فرض بر روی نسل جدید سری نکسوس که احتمالاً اواخر سال جاری معرفی شوند نصب خواهد بود، از طرفی از آنجا که اندروید M کماکان در مرحله پیش‌نمایش و توسعه قرار دارد، نمی‌توان انتظار عرضه محصولات دیگری تحت این پلتفرم را تا پایان سال جاری داشته باشیم. این بدان معناست که علا رقم جوسازی وان‌پلاس، نهایتاً اواخر سال جاری پرچم‌دارانی به بازار خواهند آمد که توانایی رقابت با وان‌پلاس ۲ را دارا هستند.

بر طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که نسل دوم گوشی هوشمند وان پلاس از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این قاتل پرچم‌دار می‌توان به نسخه اصلاح شده تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 که بر اساس معماری 64 بیتی طراحی گردیده، چهار گیگابایت حافظه رم، 32،64 یا 128 گیگابایت حافظه دائمی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری، پشتیبانی از درگاه USB-C، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشتی به مراتب سریع‌تر از آیدی‌تاچ اشاره کرد. انتظار می‌رود از این محصول در تاریخ ۵ مردادماه به صورت رسمی رونمایی شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.