تبلت Galaxy Tab A Plus سامسونگ یک تبلت رده متوسط با پشتیبانی از S Pen است

شرکت سامسونگ امروز در فرانسه، از یک تبلت میان رده جدید با داشتن قلم استایلوس به نام  Galaxy Tab A Plus رونمایی کرد.

اوایل سال جاری بود که شایعاتی مبنی بر نیت سامسونگ از تجهیز تبلت‌های میان رده 2015 خود به قلم استایلوس منتشر گردید، در همین رابطه امروز اخباری به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای در خفاء از تبلت Galaxy Tab A Plus با پشتیبانی از S Pen در فرانسه رونمایی کرده است.

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus (1)

Galaxy Tab A Plus اولین تبلت سامسونگ است که به قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen تجهیز گردیده، زیرا تا پیش از این تنها تبلت‌های سری نوت و گوشی‌های بالا رده ساخت این شرکت از سازگاری با S Pen بهره می‌بردند؛ از این رو انتظار می‌رود محصولات میان رده و یا حتی پایین رده دیگری از این به بعد با داشتن قلم استایلوس از سوی سامسونگ معرفی شوند.

در هر حال، تبلت Galaxy Tab A Plus از صفحه‌نمایشی 9.7 اینچی LCD با رزولوشن 768 در 1024 پیکسل و نسبت تصویر 4:3 بهره می‌برد. قلب این میان رده را قرار است پردازنده چهار هسته‌ای و کمتر شناخته شده Ziilabs ZMS با کلاک فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به تپش درآورد.

دوربین اصلی ۵ مگا پیکسلی که توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p را دارد و دوربین جلوی ۲ مگا پیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می‌دهند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری تبلت Galaxy Tab A Plus می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، یک باتری با ظرفیت 6,000 میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی از اندروید 5 در کنار رابط کاربری تاچ وایز اشاره کرد.

این میان رده تنها در نسخه وای‌فا با پشتیبانی از شبکه‌های 802.11 a/b/g/n ارائه خواهد شد و شرکت سامسونگ فعلاً برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌ای که از سیم‌کارت پشتیبانی کند، ندارد. تبلت Galaxy Tab A Plus قرار است در آینده‌ای نزدیک با قیمت 370 دلار ابتدا به بازار فرانسه و سپس ایالات‌متحده عرضه شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.