سونی از ورود خود به بازار پهپادهای تصویربرداری خبر داد

با توجه به ظهور طرح‌ها و ایده‌های جدید در خصوص تولید هواپیماهای بدون سرنشین یا همان پهپادها به نظر می‌رسد رفته رفته به تعداد شرکت‌های علاقمند به استفاده از این تکنولوژی افزوده می‌شود.

0

پیش از این GoPro از علاقه خود به‌منظور عرضه پهپاد دوربین‌دار خود تا سال آینده خبر داده بود و اکنون نوبت به سونی رسیده است تا از تصمیم جدید خود به‌منظور بهره‌گیری از این تکنولوژی خبر دهد. قسمت موبایل سونی امروز از برنامه‌های خود به‌منظور تولید پهپهادهایی به‌منظور گرفتن عکس و تولید تصاویر به همراه بهره‌گیری از قابلیت پردازش داده‌ها با استفاده از سرویس ابری خبر داده است.

آن‌طور که اعلام شده است سونی موبایل با همکاری شرکتی به نام ZMP طرح جدید خود با نام Aerosense را عملی خواهد کرد. سونی از تخصص خود در تکنولوژی تولید سنسورهای دوربین و شبکه‌های ارتباطاتی و روباتیک استفاده خواهد کرد و ZMP نیز دانش خود در زمین تکنولوژی‌های مرتبط با روبات‌ها و دستگاه‌های خودکار را در این پروژه عرضه خواهد کرد.sonysensor

به‌نظر می‌رسد حداقل در ابتدای امر، پهپادهای یادشده برای مصارف شخصی عرضه نخواهند شد. سونی اعلام کرده این شرکت به‌دنبال دست یافتن به راه‌حل‌هایی به‌منظور اندازه‌گیری، مشاهده و تحقیق بیشتر است. اگرچه اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات فنی این پهپاد اعلام نشده است اما با توجه به سابقه سونی در تولید سنسورها و دوربین‌های با کیفیت خوب، انتظار می‌رود شاهد محصولی با قابلیت‌های بالا باشیم.

petapixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.