تماشا کنید: درز اولین ویدئو تبلیغاتی موتو جی ۲۰۱۵ که از قابلیت‌های کلیدی آن خبر دارد

در صورتی که در خصوص وجود نسل سومی از موتو جی موتورولا شک و تردید داشتید بد نیست بدانید که این گوشی هوشمند اکنون رسما در یک ویدئوی تبلیغاتی ظاهر شده است.

0

این آگهی تبلیغاتی که ظاهرا توسط موتورولای برزیل تولید شده است تقریبا اکثر جزئیاتی که پیش از این و به‌طور غیر رسمی اعلام شده بود را در خصوص این گوشی هوشمند تایید می‌کند. این ویدئو نسخه‌ای از موتو جی 2015 را نشان می‌دهد که در برزیل به فروش خواهد رسید و از قابلیتی بهره می‌برد که نسخه آمریکایی از آن بی‌بهره خواهد بود. این قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت است.

به جز مورد یادشده به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با نسخه‌های عرضه شده در دیگر کشورهای جهان مشابه خواهد بود. این دستگاه هوشمند با صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای (همانند اسنپ‌دارگون 410)، بدنه ضد آب، قابلیت 4G LTE، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و باتری که به‌مدت یک روز کامل قابل استفاده خواهد بود به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای با مشخصه‌های برتر یعنی صفحه‌نمایش 5 اینچی تمام اچ دی و رم دو گیگابایتی نیز از این گوشی هوشمند به بازار عرضه شود. البته این خبر در این ویدئوی تبلیغاتی تایید تا تکذیب نشده است.

این احتمال وجود دارد که در تاریخ ششم مردادماه سال جاری شاهد رونمایی از نسل سوم موتو جی و البته موتو ایکس موتورولا باشیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.