شایعه: آیفون ۷ بیشتر شبیه آیفون ۴ خواهد بود تا آیفون ۶

با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده به‌نظر می‌رسد آیفون 7 یا هر آنچه که نام آیفون نسل بعدی اپل باشد ظاهری شبیه به آیفون 4 خواهد داشت و دنباله‌رو طرح به‌کار گرفته شده در آیفون 6 نخواهد بود.

4

این موضوع با توجه به امکان بهره‌گیری از شیشه در پشت آیفون بعدی (نه‌تنها در کناره‌ها بلکه در کل سطح پشت دستگاه) بیش از هر چیز می‌تواند کاربران آیفون بعدی را از طراحی این دستگاه نگران سازد. در حق ثبت اختراع جدید اپل نیز صحبت از سطحی صاف و بازتابنده در آیفون شده است.iphone7

آنچه از طرح جدید اپل به‌نظر می‌آید، بهره‌گیری از سطح درخشان، بدون خم و بدون گوشه‌های گرد و فلزی است. قالب طرح نیز کاملا شبیه به آیفون 4 این شرکت خواهد بود. با این اوصاف این ایده می‌تواند مرتبط با دیگر دستگاه های تولیدی این شرکت نیز باشد. حتی این احتمال وجود دارد که طرح یادشده نمایی از مک‌بوک را به نمایش گذاشته باشد.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    والا ما که آیفون 6 خودمونو گرفتیم رفت … خدا به داد بقیه برسه :))))

    1. محسن صحافی می‌گوید

      پس بلک بری چی شد! آرمان ها رو زیر سوال بردی همایون خان!

      1. همایون می‌گوید

        والا خیلی بررسی کردم … بلک بری تو روایت های جدیدش یعنی دیوایس های مبتنی بر پلاتفرم 10 خیلی مشکل داره … محصوصا در حیطه نرم افزار .. نرم افزار ها کم شده و نکیه شرکت بر نرم افزارهای اندروید مشکلات نرم افزاری رو بیشتر هم کرده روی همین حساب خیلی سخته که با کمبود نرم افزار بسازید و اونهائی هم که دارید برایتان دردسر ساز شوند. این صحبت های من بر پایه تجربیات شخصی استفاده از دیوایس های بلک بری در طول قریب به 5 سال استواره… اندروید هم کاملن تجربه کردم و همچنین ویندوز فون.
        من 9780 داشتم بسیار کارآمد بود ولی z10 که گرفتم فاجعه ای بود.
        هرچند که قبلا آی پد داشتم و با ios بیگانه نبودم ولی iphone6 تجربه ای جالب بود.
        پیشنهاد من به همگی دوستان :
        خودتونو معطل سایر دیوایس ها و پلاتفرم ها نکنید و iphone6 بخرید . :))
        ما که رفتیم تو جبهه استکبار جهانی و آزادی و متن بازو و این حرفارو فراموش کردیم… خووووووب جائیه شمام بیاین :)))))))))))

        1. محسن صحافی می‌گوید

          از ما گذشت دیگه :)