درز تصاویری از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس این بار روشن و در حال کار!

بر اساس شایعاتی که طی چند وقت اخیر بسیار شنیده می‌شود، سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور از دو پرچم‌دار جدید تحت عنوان  گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس رونمایی کند.

0

اگر در چند روز گذشته اخیر اخبار منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، یقیناً مطلع هستید که این شرکت کره‌ای تا پایان ماه جاری احتمالاً از دو پرچم‌دار جدید یکی از سری محوب نوت و دیگری مدل جدید گلکسی اس 6 رونمایی خواهد کرد.

در همین رابطه امروز نیز تصاویری از این دو پرچم‌دار سامسونگ این بار در حالت روشن به بیرون درز کرده که شایعات قبلی را در رابطه با مشخصات ظاهری تائید می‌کند. همان‌طور به وضوح مشاهده می‌شود، طراحی قابل جلوی گلکسی اس 6 اج پلاس نسبت به مدل اصلی تغییر چشمگیری به خود ندیده و از همان صفحه‌نمایش دو لبه خمیده بهره می‌برد، با این حال کمی کشیده‌تر و البته عریض‌تر شده است.

گلکسی نوت 5 نیز حداقل در قاب جلو بسیار شبیه به گلکسی نوت 4 است، با این حال به نظر می‌رسد ضخامت بدنه کمی کم شده، اما در طرف دیگر ابعاد دکمه فیزیکی هوم کمی نسبت به گذشته افزایش یافته که پیش‌بینی می‌شود در جهت به کار گیری سنسور اثرانگشت جدید باشد. هردو محصول بدون شک دارای بدنه یکپارچه تمام فلزی هستند و به صورت کلی در ساخت آن‌ها از زبان طراحی گلکسی اس 6 پیروی شده است.

بر اساس اطلاعات قبلی، مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 6 اج پلاس نسبت به نسخه اصلی تفاوت چندانی ندارد، با این حال به کار گیری حافظه رم با ظرفیت 4 گیگابایت غیرمحتمل است. در طرف دیگر انتظار می‌رود پنجمین عضو از سری نوت نیز به پردازنده اگزینوس 7420 یا 7422، چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی و باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.