سونی در حال کار بر روی یک انیمیشن با هنرنمایی شکلک‌ها یا همان Emoji

آن‌طور که از شواهد پیداست شرکت سونی با همکاری دو استودیوی دیگر به نام‌های Paramount و Universal دست به تولید این فیلم کارتونی خواهند زد.

0

کارگردان این فیلم Anthony Leondis خواهد بود که پیش از این یک نسخه از فیلم پاندای کونگ‌فو کار را تولید کرده و کار نویسندگی نیز برعهده Lenodis و Eric Siegel خواهد بود.emoji

انتظار می‌رود نام‌های بزرگی کار صداگذاری کاراکترهایی مانند شکلکی که از فرط شادی گریه می‌کند و یا شکلک همیشه متعجب را برعهده بگیرند. با توجه به اینکه این کاراکترها در انحصار هیچ شرکتی نیستند استفاده از آن‌ها نیاز به پرداخت حقوق استفاده نخواهد داشت و از همین رو استودیوهای بیشتری به تولید چنین محتواهای تصویری راغب خواهند شد. شاید بد نباشد در طول سناریوی این انیمیشن شاهد رویارویی میان اندروید و iOS نیز باشیم. با این تفاسیر هنوز مشخص نیست چه زمانی شاهد عرضه این انیمیشن جدید در بازار خواهیم بود.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.