گوگل تبلیغات ویدئویی ۳۶۰ درجه در یوتیوب را معرفی کرد

قابلیت استفاده از ویدئوهای 360 درجه برای یوتیوب در سال جاری راه اندازی شد تا کاربران بتوانند با جایجایی گوشی یا نشان‌گر ماوس زاویه دید خود نسبت به ویدئو را تغییر دهند.

0

با گذشت زمانی کم، شرکت‌هایی مانند کوکاکولا و نایکی استفاده از این تکنولوژی به‌منظور تولید ویدئوهایی اینچنینی برای کانال یوتیوب خود را با هدف تشویق بیشتر بازدیدکنندگان در دستور کار قراردادند.

برپایه بازخوردهای اولیه از ویدئوهای منتشر شده، کاربران علاقه‌دارند ویدئوهایی را مشاهده کنند که در آن کنترل سمت و سوی دوربین را خود به دست می‌گیرند. به‌عنوان یک مثال، ویدئوی 360 درجه کوکاکولا که‌ به‌منظور گرامی داشت صدمین سالگرد بطری جادویی آن‌ها برمبنای این قابلیت تولید شده بود در مقایسه با ویدئویی بدون استفاده از این قابلیت تا 36 درصد آمار بازدید بالاتری به خود اختصاص داد.

با این تفاسیر تصمیم گوگل به منظور پشتیبانی از ویدئوهای تبلیغاتی 360 درجه در TrueView بر روی یوتیوب عجیب به‌ نظر نمی‌رسد. Bud Light اولین شرکتی است که تبلیغات 360 درجه را عرضه کرده است. این تبلیغات از روز جاری منتشر شده و می‌توانید آن را مشاهده کنید.

در صورتی که شما نیز قصد دارید ویدئویی 360 درجه به منظور تبلیغ محصول یا محصولات خود در یوتیوب ایجاد کنید باید از یکی از دوربین‌های پشتیبانی شده توسط گوگل یعنی Ricoh Theta,Kodak SP360,Giroptic 360cam و یا IC Real Tech Allie استفاده کنید. نظر شما در خصوص این تبلیغات 360 درجه‌ای چیست؟ آیا به نظر شما این تبلیغات می‌توانند در جذب بیشتر مخاطبان تاثیرگذار باشند؟

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.