اپل با اپل‌واچ ۷۵ درصد بازار ساعت هوشمند جهان را در اختیار دارد

آمار و ارقام مرتبط با میزان فروش اپل واچ همچنان یک رمز و راز به‌حساب می‌آید اما بنابر گزارش موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics شرکت اپل تا کنون چیزی در حدود 4 میلیون ساعت هوشمند را در سه‌ماهه دوم سال 2015 به فروش رسانده است.

0

با این اوصاف اپل در حال حاضر 75 درصد از بازار ساعت‌های هوشمند را در دنیا به خود اختصاص داده است. بر اساس این گزارش، آمار فروش ساعت‌های هوشمند در مقایسه سال به سال 457 درصد رشد نشان می‌دهد. در این بازار، سامسونگ بازنده بزرگ در سه‌ماهه دوم سال 2015 لقب گرفته و در این بازه زمانی تنها 0.4 میلیون دستگاه به فروش رسانده است.

اگرچه شرکت اپل تاکنون آمار رسمی در خصوص میزان فروش ساعت هوشمند خود اعلام نکرده اما دبیر قسمت اقتصادی اپل، Luca Maestri روز گذشته اعلام کرد این محصول اپل چند میلیارد دلار درآمد اپل را تشکیل می‌دهد. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید طبق آمار رسمی اپل چه تعداد ساعت هوشمند این شرکت در این مدت به فروش رفته است.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.