درز تصاویر واقعی منتسب به موتو ایکس ۲۰۱۵ موتورولا مجهز به فلش دوربین سلفی

پرچمداران سری موتو ایکس موتورولا کارایی خود را به عنوان دستگاه‌هایی با عملکرد مناسب به اثبات رسانده‌اند. این کارایی در کنار امکان بهره‌گیری از ترکیب‌های شخصی‌سازی گسترده در قالب پروژه Moto Maker باعث خواهند شد دستگاهی زیبا در کنار کارایی بالا در اختیار داشته باشید.

0

با این تعاریف مطمئنا کاربران زیادی وجود دارند که دوست‌دارند هرچه سریع‌تر نسل جدید موتو ایکس را مشاهده کنند. به‌تازگی تصاویری غیررسمی در وب‌سایت Android Peru منتشر شده که به نظر می‌رسد نمایه‌هایی از نسل جدید موتو ایکس در آن مشهود و مشخص است.Motorola-Moto-X-2015-3rd-Gen-leak2

با مشاهده این تصاویر به‌نظر می‌رسد موتو ایکس 2015 تا حدود زیادی از نظر ظاهری به هم‌نوعان پیشین خود شباهت دارد. از جمله مشخصاتی که از این تصاویر برداشت می‌شوند بهره‌گیری این دستگاه هوشمند از یک فلش در کنار دوربین جلو است که گزینه دلخواه دوستداران و طرفدارن عکس‌های سلفی نیز به‌حساب می‌آید. از سوی دیگر براساس حدسیات اعلام شده به‌نظر می‌رسد اسپیکر تعبیه شده در قسمت پایین گوشی به یک اسکنر تشخیص اثرانگشت مجهز شده است با این اوصاف این گزینه هنوز قطعی به‌نظر نمی‌رسد.Motorola-Moto-X-2015-3rd-Gen-leak

با این تفاسیر حدس زدن دیگر مشخصات موتو ایکس 2015 از روی این تصاویر کار آسانی نبوده و باید منتظر ماند و دید در رویداد رسمی موتورولا که در تاریخ ششم مردادماه برگزار خواهد شد موتورولا از چه دستگاه‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که در این رویداد از موتو ایکس 2015 و همچنین موتو جی 2015 رونمایی شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.