دانشگاه میشیگان یک شهر ساختگی برای آزمایش خودروهای بدون راننده ساخته است!

نکات ایمنی و احتیاطی در خصوص تولید خودروهای بدون راننده تا حد ممکن لحاظ می‌شوند اما این بدان معنا نیست که به‌منظور آزمایش این خودروها هیچ احتیاطی در نظر گرفته نشود و به راحتی بتوان از آن‌ها در هر خیابان و شهری استفاده کرد.

0

به‌منظور امنیت بیشتر، دانشگاه میشیگان شهری 32 هکتاری را شبیه‌سازی کرده که در آن کلیه نواحی شهری و بیرون شهری در ابعاد کوچک‌تر مشاهده می‌شوند. این شهر که Mcity نام گرفته تماما به‌منظور آزمایش خودروهای بدون راننده ساخته شده است.

این شهر با همکاری دپارتمان حمل و نقل آماده بهره‌برداری شده و در آن کلیه المان‌های موجود در یک شهر واقعی (تنها در اندازه‌های کوچک‌تر) به چشم می‌خورد. این موارد شامل نمای ساختمان‌ها، پیاده‌روها، خیابان‌های خط‌کشی شده، چراغ‌های  راهنمایی و حتی موانع ساخت و سازی می‌شوند. در این شهر محققان می‌توانند تکنولوژی‌های خودروهای بدون راننده را در محیطی واقعی‌تر و بدون واهمه از بروز مشکلات جدی آزمایش کنند. با این اوصاف این شهر به اینچنین خودروهایی کاملا سخت می‌گیرد و در آن علائم راهنمایی تا خط‌کشی‌های متفاوت خیابانی تا حد امکان سعی می‌کنند آزمایشی سخت و دشوار برای این خودروها تداعی کنند.

MTC قصد دارد خودروهای بدون راننده را تا سال 2021 یعنی یک سال بعد از محدودیت زمانی که اکثر شرکت‌های خودروسازی برای پروژه‌های اینچنینی خود وضع‌کرده‌اند آماده کند.

Slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.