7 مشکل رایج جی 4 ال‌جی و راه‌حل برطرف کردن آنها

چه کسی می‌تواند LG G4 را با وجود صفحه‌نمایش شگفت‌انگیز، دوربین عالی و طراحی زیبایش دوست نداشته باشد؟ اما هیچ دستگاهی عالی و یا بهتر بگوئیم کامل نیست. بحث در مورد برخی ایرادات این گوشی در اینترنت و در دنیای واقعی جریان دارد. در اینجا می‌توانید برخی از این ایرادات و راه‌های پیشنهادی برای حل آن‌ها را بخوانید. توجه کنید که این مشکلات برای تمام کاربران به وجود نخواهد آمد و احتمال اینکه هیچ‌کدام از این‌ها را تجربه نکنید، بالا است.

322

مشکل: صفحه نمایش لمسی پاسخگو نیست!

lg-g4-problems-fixes-5-840x472

تعداد زیادی از صاحبان LG G4، در مورد تأخیر یا به‌طورکلی عدم پاسخ‌گویی گوشی به لمس صفحه، شکایت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که در برخی موارد، حساسیت لمس صفحه وجود ندارد و بعضی از لمس‌ها جا می‌افتند. این‌ها مشکلاتی را در استفاده از قابلیت Knock Code ال‌جی به وجود می‌آورد. شکایاتی هم مبنی بر نیاز به نگه‌داشتن خیلی طولانی تعدادی از دکمه‌های کیبورد، برای دسترسی به کاراکترهای خاص وجود داشته است.

گاهی اوقات قسمت بالای صفحه‌نمایش لمس‌ها را دریافت نمی‌کند و باعث می‌شود کاربر نتواند با نوتیفیکیشن، به راحتی کار کند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که این مشکل را دارید یا خیر، می‌توانید از برنامه Multitouch استفاده کنید. اگر تمایلی به استفاده از این برنامه نداشتید، قسمت شماره‌گیر را باز کرده و کد 277634#*# یا 3845#*Model# را وارد کنید (به‌جای کلمه مدل، از ورژن دستگاه مثل 811، 815 استفاده کنید) تا به منوی سرویس وارد شوید. به ترتیب به Device test، Service Menu، Manual Test، Touch Draw Test، Manual وارد شوید. حالا می‌توانید لمس کنید، ضربه بزنید و انگشت خود را روی صفحه به اطراف بکشید و ببینید آیا هیچ لمسی جا می‌افتد؟ اگر دستگاه لمسی را دریافت نکرده باشد، ناحیه مربوطه علامت قرمزی ندارد.

راه‌حل

اگر مشکل اصلی شما با کیبورد است بهتر است بدانید که ال‌جی، آپدیتی نرم‌افزاری را منتشر کرده که به نظر می‌رسد این مشکل را برطرف کرده باشد. اگر قادر به دریافت این آپدیت نبودید، شاید بهتر باشد از کیبورد دیگری مثل Google Keyboard یا SwiftKey استفاده کنید.

راه‌حل‌های بالقوه

LG از وجود این مشکل مطلع است. Buzz Jensen مدیر بخش بازاریابی ال‌جی در آمریکا، در توییت­هایش از کاربران می‌خواهد که با وارد شدن به Settings > General > About phone > Update center > App update، کیبورد ال‌جی را به‌روز کنند. این روش مشکل کیبورد را حل می‌کند، اما اگر با برنامه دیگری مشکل دارید، تغییری به وجود نخواهد آمد.

اگر از محافظ صفحه‌نمایش یا قاب گوشی استفاده می‌کنید، شاید بد نباشد این دو را برداشته و ببینید که تغییری در وضعیت به وجود می‌آید یا خیر.

به نظر برخی از افراد با فعال کردن Force GPU Rendering در منوی Developer Options، مشکل حل شده یا حداقل کمتر احساس می‌شود. برای فعال کردن Developer Options به Settings > General > About phone > Software info بروید و Build number را چند بار پشت سر هم لمس کنید تا پیغام You are now a developer! را ببینید. حالا به Settings > General بازگردید تا به قسمت Developer options یا تنظیمات توسعه‌دهندگان وارد شوید. Force GPU Rendering را فعال کنید و ببینید که برای شما تفاوتی ایجاد می‌شود یا خیر.

اگر قسمت‌هایی از صفحه به‌طور کامل کار نمی‌کند، گوشی مشکل سخت‌افزاری داشته و تنها راه‌حل تعویض آن است.

مشکل: تأخیر

lg-g4-problems-fixes-4-840x472

چند نفر در مورد کندی گوشی LG G4 شکایت کرده‌اند. این مسئله شاید به عدم پاسخگویی صفحه‌نمایش بازگردد و یا کلاً ناشی از امر دیگری باشد. بیشترین شکایات، از زمان باز کردن قفل صفحه گوشی با استفاده از 2 بار لمس، Knock code یا تعویض بین برنامه‌ها بوده است. LG G4 گوشی قدرتمندی است که واقعاً نباید کند رفتار کند؛ راه‌هایی برای حل این مشکل وجود دارد.

راه‌حل

شما می‌توانید از لانچر متفاوتی مثل Nova Launcher استفاده کنید. برخی معتقدند که وقتی از لانچر پیش‌فرض ال‌جی استفاده نمی‌کنند، کندی کمتر مشاهده می‌شود.

توجه کنید که ال‌جی تلاش کرده قابلیت‌های زیادی را برای به وجود آوردن تجربه‌ای خوب از نرم‌افزار در یک بسته جا بدهد. برخی از افراد با رفتن به Settings > General و غیرفعال کردن Dual Window یا پنجره دوگانه، تأخیر کمتری را تجربه کرده‌اند. به علت اینکه راه میانبری برای استفاده از دو پنجره همزمان طولانی نگه‌داشتن دکمه Back است، این روش احتمالاً برایتان کارساز خواهد بود. غیرفعال کردن باقی قابلیت‌ها را برای افزایش سرعت، درصورتی‌که چندان از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، در نظر داشته باشید. این قابلیت‌ها شامل برنامه‌های Qslide، Smart Bulletin، Smart Notice و چیزهای دیگر می‌شوند.

می‌توانید از حقه قدیمی انیمیشن استفاده کنید. به Developer options بروید و مقیاس انیمیشن پنجره‌ها، مقیاس انتقال پنجره‌ها و مقیاس مدت‌زمان انیماتور را به 0.5x تغییر داده یا به‌طورکلی غیرفعال کنید.

راه‌حل‌های بالقوه

هر برنامه یا بازی که استفاده نمی‌کنید را از روی گوشی پاک کنید.

شاید بخواهید از برنامه Greenify استفاده کنید و ببینید که LG G4 شما روان‌تر کار می‌کند یا خیر. این برنامه لیستی از برنامه‌هایی که در هنگام روشن کردن گوشی فعال می‌شوند را به شما نشان می‌دهد. با تغییر تنظیمات مربوط به این برنامه‌ها شاید بتوانید به رفع کندی گوشی کمک کنید.

یک نرم‌افزار که به تازگی نصب‌کرده‌اید هم می‌تواند علت کند شدن گوشی باشد. گوشی را در حالت Safe Mode روشن کنید (آموزش در پایین مقاله) و ببینید آیا هنوز هم کند است؟ اگر سرعت به میزان مطلوبی رسیده باشد، علت کندی یکی از نرم‌افزارها است. می‌توانید چند برنامه آخری که پس از نصب آن‌ها مشکل شروع شده است را پاک کنید و یا سراغ فکتوری ریست بروید و همه‌چیز را از ابتدا شروع کنید. البته این آخرین روشی است که باید سراغش بروید، زیرا اطلاعات خود را از دست می‌دهید.

برای انجام فکتوری ریست، مطمئن شوید که از برنامه‌ها و اطلاعاتتان بک آپ تهیه‌کرده‌اید و بعد به Settings > Backup and reset > Factory data reset بروید.

بسیاری از مردم گزارش کرده‌اند که LG G4 آن‌ها بدون کندی و با سرعت مناسب کار می‌کند. شاید ایراد عمیق‌تر بوده و بهتر باشد به فروشنده خود مراجعه کرده و گوشی را تعویض کنید.

مشکل: چراغ LED روشن می‌شود اما هیچ اتفاق جدیدی در گوشی رخ نداده است

lg-g4-problems-fixes-6-840x472

تعدادی از صاحبان LG G4، از اینکه چراغ LED مدام و بدون دلیل مشخصی روشن می‌شود شکایت کرده‌اند. وقتی گوشی را بررسی می‌کنند، هیچ نوتیفیکیشن جدیدی موجود نیست و یا حتی بعد از پاک کردن آن‌ها، هنوز چراغ LED چشمک میزند.

راه‌حل

می‌توانید به سادگی چراغ LED را خاموش کنید. برای انجام این کار به Settings > Sound & notification > Notification LED بروید.

راه‌حل‌های بالقوه

در اینجا می‌توانید از راه‌حلی که در انجمن توسعه‌دهندگان XDA ارائه‌شده، استفاده کنید. نوتیفیکیشن­ها را پاک کرده و صفحه گوشی را خاموش کنید. ببینید که آیا چراغ LED هنوز هم چشمک میزند یا خیر؟ اگر هنوز هم سوسو می‌کند، صفحه گوشی را باز کرده و به ساعت گوشی بروید، آلارم را غیرفعال کرده و دوباره صفحه گوشی را خاموش کنید. حالا LED دیگر نباید چشمک بزند و شما می‌توانید دوباره آلارم را فعال کنید. دقت کنید که این مشکل ارتباطی با برنامه ساعت ندارد و توضیحات فوق، تنها راهی برای حل کردن آن است.

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که مشکل به برنامه‌های فرعی پیام‌رسان نظیر WhatsApp مربوط شده و با پاک کردن برنامه مشکل حل می‌شود. البته درنهایت به برنامه نیاز پیدا می‌کنید، اما حداقل می‌توانید علت مشکل را متوجه شوید.

اگر هیچ راهی برایتان کارساز نبود، غیرفعال کردن چراغ LED آخرین راه است.

مشکل: بلوتوث متصل نمی‌شود یا به خوبی کار نمی‌کند

برخی با متصل کردن LG G4 به بلوتوث سیستم خودرو یا دستگاه‌های دیگرشان مشکل دارند. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر نشان داده نشدن عنوان آهنگ‌ها یا مشکلات دیگر مربوط به بلوتوث، عنوان شده است.

راه‌حل

اگر از برنامه‌های دیگری برای پخش آهنگ‌ها استفاده می‌کنید، سعی کنید پخش‌کننده موزیک پیش‌فرض ال‌جی را از Settings > General > Apps در تب All غیرفعال کنید.

راه‌حل‌های بالقوه

بلوتوث را یک‌بار روشن و خاموش کنید.

با رفتن به تنظیمات بلوتوث، Cache آن را پاک کنید.

بعد از پاک کردن Cache، یک‌بار خود گوشی را ریستارت کنید.

از Settings > General > Smart Functions > Smart Settings مطمئن شوید که چیزی با بلوتوث تداخل ندارد.

راهنمای سیستم صوتی یا دستگاهتان را مطالعه کنید تا مطمئن شوید مراحل برقراری اتصال را به درستی انجام می‌دهید.

شاید به نوعی از محدودیت پروفایل‌های بلوتوث رسیده باشید، سعی کنید پروفایل‌های قدیمی در سیستم صوتی یا دستگاه موردنظر را پاک کنید.

در گوشی G4 خود به Settings > Networks > Bluetooth بروید، تنظیمات دستگاهی که با آن مشکل دارید را انتخاب کنید و بعد روی Forget ضربه بزنید. با سیستم صوتی خودرو یا لوازم بلوتوثی موردنظر دیگر نیز در جایی که امکان‌پذیر است، همین کار را انجام دهید. حالا ارتباط را از ابتدا برقرار کنید.

از برنامه Bluetooth Auto Connect استفاده کنید و ببینید که برایتان مفید واقع می‌شود یا خیر.

lg-g4-problems-fixes-1-840x472

مشکل: وای فای کار نمی‌کند یا خیلی کند است

تعدادی از صاحبان LG G4، در تلاش برای به دست آوردن ارتباطی پایدار با شبکه وای فای به مشکلاتی برخورده‌اند. در برخی موارد گوشی به‌طورکلی ارتباط را برقرار نمی‌کند، اما در بیشتر اوقات ارتباط برقرار می‌شود اما خیلی کند است. ظاهراً برخی اوقات هم ارتباط را به صورت تصادفی قطع می‌کند.

راه‌حل‌های بالقوه

همیشه باید از راحت‌ترین راه‌حل استفاده کنید. در اینجا یعنی هردو مودم وایرلس و گوشی را یک‌بار ریستارت کرده و ببینید که تغییری ایجاد می‌شود یا خیر.

حالا به Settings > Wi-Fi بروید و انگشت خود را روی شبکه‌ای که قصد اتصال به آن را دارید، برای مدتی نگه دارید. بعد Forget را بزنید و یک‌بار دیگر ارتباط را برقرار کنید.

به Settings > General > Battery & power saving بروید و مطمئن شوید که Power Saving باتری، تغییری در وضعیت وای فای به وجود نمی‌آورد.

به Settings > General > Smart functions > Smart settings بروید و اطمینان حاصل کنید که چیزی با وای فای تداخل ندارد.

اگر سعی می‌کنید که به پهنای باند 2.4 گیگاهرتزی متصل شوید، این بار 5 گیگاهرتز را امتحان کنید و بالعکس.

برنامه Wi-Fi Analyzer را دانلود و نصب کنید و ببینید کانال‌هایی که وای فای شما از آن استفاده می‌کند چقدر شلوغ هستند، شاید نیاز به کار کردن با کانالی خلوت‌تر داشته باشید.

با شرکت اینترنت خود یا سازنده مودم در ارتباط باشید و مطمئن شوید فرم­ور مودم یا روتر به‌روز است.

با رفتن به Settings و بعد About Phone، آدرس مک گوشی را پیداکرده و مطمئن شوید که روتر آن را می‌شناسد.

مشکل: شارژ کردن

lg-g4-problems-fixes-3-840x472

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که LG G4 خیلی کندتر ازآنچه انتظار می‌رود شارژ می‌شود و دیگران در پیدا کردن شارژری که بتوانند با استفاده از آن، از قابلیت سریع شارژ شدن این گوشی به نفع خود استفاده کنند، دچار مشکل شده‌اند.

راه‌حل‌های بالقوه

بااینکه اعلام شده بود LG G4 از QuickCharge 2.0 کوئالکام پشتیبانی می‌کند، شارژری که در جعبه به کاربران داده می‌شود با این قابلیت سازگار نیست. پس ممکن است احساس کنید گوشی کندتر از حد معمول شارژ می‌شود.

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که LG G4 حتی با استفاده از سایر شارژهایی که قرار بوده از QuickCharge 2.0 پشتیبانی کنند، سریع شارژ نمی‌شود. برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید می‌توانید وب‌سایت XDA Developers را برای مشاهده لیستی از شارژرهای واسط که برای این گوشی به خوبی امتحان خود را پس داده‌اند، بررسی کنید.

به نظر می‌رسد که شارژ شدن هنگامی‌که صفحه گوشی روشن باشد، خیلی کند انجام می‌شود. شاید بهتر باشد هنگامی‌که دستگاه در حال شارژ شدن است، با آن کار نکنید و برای کامل شدن پروسه منتظر بمانید.

مشکل: داغ شدن بیش‌ازحد

lg-g4-problems-fixes-2-840x472

بااینکه داغ شدن با دستگاه‌های که از چیپست Snapdragon 810 استفاده می‌کنند چندان متداول نیست؛ برخی از کاربران LG G4 افزایش دما را حتی هنگامی‌که مشغول انجام فعالیت‌هایی بی‌نیاز از کار سنگین پردازنده است، گزارش کرده‌اند.

راه‌حل‌های بالقوه

استفاده از حالتی برای ذخیره انرژی یا power saving زمانی گوشی در حال داغ شدن است، به سریع‌تر خنک شدن دستگاه کمک می‌کند.

شاید بهتر باشد قبل از انجام کارهایی که به فعالیت شدید پردازنده نیاز دارد مثل انواع بازی، قاب گوشی را درصورتی‌که از آن استفاده می‌کنید دربیاورید.

برای جلوگیری از ناخوشایند شدن دما به محض اینکه گوشی شروع به گرم شدن کرد، قبل از ادامه دادن کاری که مشغول آن بوده‌اید مدت‌زمانی به دستگاه اجازه خنک شدن داده و با آن کار نکنید.

گاهی اوقات برنامه‌ای می‌تواند علت این مشکل باشد. گوشی را در حالت Safe Mode روشن کنید (آموزش در پایین مقاله) و ببینید که آیا هنوز هم داغ می‌شود یا خیر. چند برنامه آخری را که قبل از شروع شدن مشکل نصب‌کرده‌اید، حذف کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل، در موارد حاد شاید مجبور به انجام فکتوری ریست بشوید.

آموزش Safe Mode، Soft Reset، Hard Reset

lg-g4-color-comparison-aa-1-of-11-710x399

گاهی اوقات که به نظر می‌رسد انجام هر راه‌حلی شکست را به دنبال دارد، روشن کردن گوشی در حالت Safe Mode، انجام سافت ریست یا حتی هارد ریست می‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند. در زیر می‌توانید نحوه انجام این کارهای پایه و نحوه دسترسی به حالت کنترل به کمک کلیدهای سخت‌افزاری را بیاموزید.

Soft reset

زمانی که صفحه‌نمایش کلاً به لمس واکنشی نشان نمی‌دهد، دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا دستگاه ریستارت شود. روش دیگر انجام این کار خارج کردن باتری است.

Hard reset

دستگاه را خاموش کنید.

دکمه پاور و دکمه کم کردن صدا را هم‌زمان فشار داده و نگه دارید، زمانی که لوگوی ال‌جی نشان داده شد، تنها دکمه پاور را رها کرده و بلافاصله دوباره فشار دهید. سپس صبر کنید تا منوی فکتوری ریست برایتان نمایش داده شود.

دکمه پاور را برای ادامه دادن یا دکمه‌های کنترل صدا را برای لغو کردن، فشار دهید.

روشن کردن گوشی در حالت Safe Mode

گوشی را خاموش کرده و ریستارت کنید. زمانی که لوگوی ال‌جی برایتان نمایش داده شد، دکمه کم کردن صدا را فشار داده و نگه دارید تا صفحه اصلی را ببینید. به‌این‌ترتیب به حالت Safe Mode واردشده‌اید.

زمانی که گوشی روشن است، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا گزینه‌های مربوط به خاموش کردن گوشی برایتان نمایش داده شود. انگشت خود را روی گزینه Power off نگه دارید تا پنجره‌ای برای تأیید نشان داده شود و بعد Ok را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب، گوشی در Safe Mode روشن می‌شود.

کنترل گوشی به کمک دکمه‌های سخت‌افزاری

اگر صفحه‌نمایش گوشی خراب شده یا صدمه دیده باشد، هنوز هم می‌توانید کارهای ساده‌ای را با استفاده از دکمه‌های سخت‌افزاری انجام دهید. برای انجام این کار، به ترتیب زیر عمل کنید:

گوشی را خاموش کنید.

دکمه پاور را به همراه هر دو کلید کنترل صدا هم‌زمان فشار داده و بیشتر از 10 ثانیه نگه دارید تا حالت کنترل به کمک دکمه‌های سخت‌افزاری را فعال کرده باشید.

از دکمه‌های کنترل صدا، برای رسیدن به گزینه موردنظر و از دکمه پاور، برای انتخاب کردن آن استفاده کنید.

حالا برای پاسخ دادن به یک تماس کافی است هر دو کلید کنترل صدا را به صورت هم‌زمان و برای پایان دادن به آن، دکمه پاور را فشار دهید.

برای متوقف کردن آلارمی که به صدا درآمده نیز، هردو کلید کنترل صدا را فشار دهید.

اگر با خواندن این‌ها در مورد خرید LG G4 دو دل شده‌اید، اجازه ندهید که هیچ‌کدام شما را باز دارد. بیشتر این مشکلات نادر هستند و با اندکی صبر حل می‌شوند. به یاد داشته باشید که هر دستگاه جدیدی می‌تواند به مشکلاتی شبیه به آن‌هایی که در این مقاله عنوان شد دچار شود. به وجود آمدن این مشکلات بعد از اولین روشن شدن بیشتر دستگاه‌ها، طبیعی است. این‌ها تمام مواردی بود که تا الآن پوشش داده‌ایم، امیدواریم برایتان کارساز بوده باشد.

S6بررسی کامل جی 4 ال‌جی در فارنت

اگر هنوز بررسی کامل جی 4 ال‌جی را در فارنت نخوانده‌اید پیشنهاد می‌کنم این بررسی را از دست ندهید! در این مطلب ما به طور کامل زوایای مختلف نرم‌افزاری وسخت‌افزاری گوشی را مورد نقد و بررسی قرار داده‌ایم.

 

androidauthority digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

322 نظر برای این مطلب
  1. نام اور می‌گوید

    Namavar: سلام گوشی الجی 4 دارم خیلی زود شارژ تمام میشه بااو کار نکنم خود به خود شارژ تمام میکنه ایا اشکال از باطری است یا پایه شارژ خراب است.لطفا راهنمایی کنید.

  2. حسین می‌گوید

    گوشیه من lg g4 صفحه نمایشش ی مشکلی پیدا کرده کناره هایه صفحه نمایش ی رنگه دیگه ای داره تازگیا ب این مشکلو یدا کرده لطفا راهنمایی کنید

  3. منصوری می‌گوید

    من با گوشی ال جی مدل G4 نمی تونم اس ام اس طولانی بفرستم دلیلش چیه اگر اس ام اس از چند کلمه بیشتر بشه دیگه رد نمی شه ؟

  4. شاهین می‌گوید

    سلام دوستان رنگ گوشی ال جی 4ام عکسارو سیاه سفید نشون میده چیکار کنم به حالت اول برگرده

  5. مهدوی می‌گوید

    من مشکل لوگوی ال جی داشتم با سشوار حلش کردم.
    بعد از بالا آمدن – گوشی رو فلش کردم درست شد

  6. سمیه می‌گوید

    سلام گوشی من ال جی مدل Q6 هست امروز ک وارد پیام های گوشی شدم ارور توقف میده و سریع برنامه بسته میشه میخواستم دلیلش رو بدونم.واینکه همش میزنه بروزرسانی نرم افزار. منم وای فای ندارم و با نت گوشی هم بروز نمیکنه.لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متاسفانه اینجوری نمیشه در مورد مشکل اظهار نظر کرد. آپدیت رو میتونید بدید مرکز خدمات الجی به رایگان براتون انجام بدن

  7. کیان می‌گوید

    سلام . جی 4 دارم. موقع تایپ اس ام اس مشکلی نیست ولی بعضی جاهای دیگه موقعی که میخوام انگلیسی تایپ کنم تعداد را فارسی تایپ میکنه نمیدونم چیکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      کیبردی که ازش استفاده می‌کنید رو تغییر بدید مثلا Gboard رو نصب و استفاده کنید

  8. مینا می‌گوید

    با سلام گوشی من ال جی جی 4 امروز یکدفعه ای خاموش شد و موقع روشن شدن هم روی لوگو میماند چیکار باید بکنم ؟ به پشتیبانی هم زنگ میزنم میگن مشکله بوردشه اولا فک میکردم ال جی بهترین گوشیه اما الان کاملا نظرم عوض شد. به درد نخور ترین گوشی که تو عمرم دیدمه….یه مشکلی هم براش پیش بیاد باید از قیمت اصلی گوشی بیشتر خرجش کنی اما بازم درست بشو نیست

    1. نیکان می‌گوید

      بردش خراب شده اگه گارانتی داره بدید عوضش کنن من همین مشکل رو داشتم و گارانتی طلایی داشت دادم عوضش کردن و هیچ هزینه ای هم نگرفتن ظاهرا رایج ترین مشکل جی فور اینه.

  9. ارمان می‌گوید

    آقایون و خانوما یه راه خوب اینه که دیگه گوشی LG نخرین . من و دوستانم هر کدوم خریدیم ناراضی هستیم . هم مشکلاتش زیاده هم خدمات نداره . تازه موقع فروشش هم به مشکل میخورین تا میفهمن گوشیتون LG هست یا نمیخرن یا انقدر ارزون میخرن که ترجیح میدی خودت بندازیش سطل آشغال .

  10. محمدجان می‌گوید

    سلام دوستان جی 4 من چند روز هست که هیچ ویدیو رو پخش نمکنه موقع فیلم گرفتن پیغام میده خطایی رخ داده فقط عکس میگره ریست کردم به چند تا تعمیرگاه موبایل هم دادم درست نشد نمیدنم مشکل چیه لطفا راهنمایی بفرمایید

  11. محمد می‌گوید

    دوستانی که مشکل نوتیفکشن دارن اون مشکل به دلیل اینکه شما تو تنظیمات بجای غیرفعال کردن نتیفکشن بعضی برنامه ها اون رو روی مخفی تنظیم میکنید و اون برنامه تو حالت مخفی نتفکشن میده یا ویبره میزنه بعدشم چراغ ال ای دی روشن میشه.برنامه ی که 99 درصد باعث این اتفاق میشه اطلاعات سلولی هست که اطلاعات شبکه رو میده بیشتر هم ایرانسل و طرح جزیره.برید قسمت تنظیمات غیر فعال کنید اطلاعات سلولی رو.

  12. پوریا می‌گوید

    سلام منم LG G4 دارم شارژرم زود شارژ میکند ولی خیلی خیلی زود هم خالی می کند.نمی دونم چیه
    یه کابله دیگه امتحان کردم همین طوری بود
    یه بارم فلش کردم اونم بازم اینطوری شد
    به نظر شما دلیلش چیه ؟ من چی کار کنم

  13. امیررضا می‌گوید

    سلام ببخشید من می خواستم با حدود یک میلیون گوشی بخرم. به نظر شما الجی جی ۴ بهتره یا هواوی p10 lite؟
    ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خرید جی 4 رو به دلیل مشکلات بورد اصلی دستگاه توصیه نمی کنیم. پیشنهاد ما هواوی نوا پلاس هست.

  14. Jloli می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید.
    گوشی ال جی ج4 دارم که یک دفعه و بدون هیچ زنگ میخورد میترسی مشکل بُرد باشه. ب نظر شما مشکل از کجاست و چطور میشه مشکل را رفع کنم.
    مرسی.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به نمایندگی مراجعه کنید

  15. علی می‌گوید

    گوشیم یک دفعه ای خاموش شد ودیگه روشن نشد . نمایندگی فرستادم درست نشد به نظر شما مشکلش از چی هست؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بعضی گوشی های جی 4 مشکل بورد پیدا می کنن و البته نمایندگی تعمیرات بورد رو میتونه عوض کنه. اما وقتی نمایندگی متوجه مشکل نشده به نظرتون ما چطور از راه دور میتونیم متوجه بشیم؟

  16. مهدی می‌گوید

    میشه دقیقا بگید کجای این گوشی درست کار میکنه ؟؟؟!!!!!؟؟؟؟!!!!!

  17. ابوبکر صدیق می‌گوید

    سلام علیک دوستان خوبین خسته نباشین ببخشید گوشی الجی جی 4 من دوربینش هی تار میشه تکونش بدی خوب میشه بعد سریع تار میشه
    میشه کمک کنین چکار کنم

  18. حمزه می‌گوید

    سلام. من گوشی LG G4 دارم از مدت زمان شارژ باتری راضی نبودم برای شارز 0 تا 100 تقریبا 3 تا 4 ساعت و گاهی بیشتر زمان می برد یک روز به صورت اتفاقی کابل شارژر رو در اوردم و یک رابط 20 سانتی متری که از قبل داشتم رو به شارژر زدم . بسیار بسیار تاثیر گذار بود الان تقریبا هر 5 دقیقه 10 درصد شارژ می شه یعنی 0 تا 100 پنجاه دقیقه زمان می بره. الان راضیم.

  19. علی می‌گوید

    سلام خسته نباشید..م گوشیم داشتم باهاش کار میکردم بعد یدفه شارژش تموم شد تو همون حالت بعدش بلافاصله زدمش داخله شارژو سریع روشنش کردم تو همون حالت..حالا بعد از روشن کردنش ی نقطه قرمز رنگ افتاده رو صفحه خواستم کمکم کنید ک این نقطه چطوری برطرف میشه از رو گوشی..متشکرم

  20. Mani می‌گوید

    سلام.گوشی من LG G4 هستش و هیچ مشکلی از مشکلات بالا رو ندارم.اما یک مشکل که خیلی اذیت میکنه اینه که یهو باطریم خالی میشه!مثلا بیشتر مواقع بین 20-30% شارژ داره یهو باطری خالی میشه !
    لطفا کمک کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالاً باتری مستهلک شده

    2. حامد می‌گوید

      فلش گن درست میشه

  21. شهاب می‌گوید

    با سلام
    من LG STYLUS 2 دارم دو ماه از خریدش بیشتر نمی گذره معمولا روزی یک بار خود به خود ری استارت می شه و از همه مهمتر اینکه گذینه فعال کردن فلاش دوربینش غیر فعال شده ( البته به کمک نرم افزار دوربین که از بازار دانلود کردم فلاش کار میکنه چراغ قوشم روشن میشه)
    راهنمایی کنید لطفا فقط دوست ندارم ریست فکتوری بشه.
    با تشکر

  22. یاسر می‌گوید

    سلام گوشی من الجی جی فور استایلوس هستش. گوشی بخاطر پر شدن فضا خاموش شده و دیگه روشن نمیشود . زمانیکه روشن میشود فقط مینویسد رابط کار سیستم متوقف شده است. به چیزی دسترسی ندارم لطفا کمک کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا باید فلش بشه. به نمایندگی مجاز خدمات الجی مراجعه کنید

  23. منوچهر می‌گوید

    داشتم صحبت میکردم خاموش شد و دیگه روشن نمیشه بیخودی مینش سوخته و هزینشم بالاست.حیف پولی که دادم

  24. abdollah می‌گوید

    سلام
    درمورداین گوشی بایستی بگویم من این گوشی رادرروزهای اول که واردشدخریدم وتاالان هم بارهاازدستم افتاده که چندبارآنقدر
    شدیدبودکه گفتم نابودشده ولی وقتی برمی داشتم می دیدم هیچ مشکلی نداردازنظراستفاده هم می توان گفت درحدمتوسط
    وتاامروز هیچ مشکلی باآن نداشتم من بیشترازسه تاچهارماه یک گوشی رابیشترنگه نمی دارم ولی تاالان به فکرردکردن آن نبودم
    تاقبل ازسری gالجی یکی مشکلات عمومی گوشی های الجی اتصال درقسمت بوردواتصلات سی پی یو بودکه یاگوشی دیگربالا
    نمی آمدویاهرچه باطری را شارژمی کردی درچنددقیقه باطری تخلیه می شدتاجای این مشکل توگوشیهای الجی فراگیرشده
    بودکه به نمایندگی مراجعه می کردی هنوزگوشی راندیده میگفتندمشکل ازبردگوشی ودربیشترموارددرست می گفتند
    ولی درسری گوشی gالجی این مشکل نمی خواهم بگویم نیست ولی به جهت سابق این مشکل تامشکلی برای گوشی پیش
    می آیدهنوزدقیق نمی دانندمشکل چیست فوری می گویندمشکل ازبردگوشی است نمونه آن درهمین جا دوستی که بانمایندگی
    تماس گرفت بودندبرای مشکل گیرکردن گوشی روی علامت الجی فوری جواب داندازبردگوشی است ولی بعدباگرفتن یک برنامه
    گوشی درست شدحرف من این است برای عنوان هرمشکلی اول برسی کنیم بعدعنوان

    1. amiir می‌گوید

      با سلام دقیقا الان من با این مشکل برخوردم که یک دفعه گوشی خاموش شد و وقتی ریست شد روی لوگو ماند و دیگر روشن نمیشود…لطفا اگر راه حلی برایش دارین به بنده اطلاع دهید.ممنونم

  25. فرنیا می‌گوید

    من یک ساله گوشی جی 4 خریدم . تا دو روز پیش هیچ مشکلی باهاش نداشتم همه چی عالی بود تا این که یکدفعه در حسین صحبت کردن ریستارت شد و دیگه بالا نیومد و روی لوگوی ال جی قفل کرد . من عمل سه دکمه رو روش انجام دادم برا ریسیت کردن شاید بالا بیاد اما ریسیت میشد میومد تو صفحه دوباره ری استارت میشد . به نماندگی زنگ زدم گفت جی 4 بردش هست و باید تعویض بشه و بردش سوخته و قیمت بردش بدون گارانتی 900هزار تومنه منم دیگه کامل نا امید شدم . هر چیم توضیح دادم براش که تا نصفه بالا میاد اگر سوختهب ود باید روشن نمیشد قبول نکرد . تا اینکه دیشب یه دوستی که تعمییرکار موبایله گفت پرسیدم گفتن باید بری تو سایت خود شرکت ال جی شماره سریال گوشی رو بدی فایل مخصوصش رو بگیری و بریزی تا بالا بیاد البته فایل خریدنی بود منم گفتم انجام بده و انجام داد و گوشی اومد بالا و الان داره کار میکنه و مشکلی نداره و امیدوارم بدون مشکل بمونه اینو گفتم چون نمیدونم چرا تمام نمایندگی ها اصرار دارن بردش سوخته . اگر سوخته بود قایدتا نباید درست میشد الان

  26. محسن می‌گوید

    گوشی من یه بار با کلی مکافات یه حساب کاربری روش نصب کردم اما نمیتونستم وارد جیمیل بشم چون همش میگه سرور پاسخگو نیست الان هم چند ماهه که کلا حساب کاربری روش نصب نمیشه فلشش زدم و اندرویدش رو هم ارتقا دادم ولی جواب نداد لطفا راهنمایی کنید

  27. علیرضا می‌گوید

    گوشی من LG هست. مدتی احساس میکنم کیفیت صدا به هنگام مکالمه کم شده است. علتش چی میتونه باشه؟

  28. حسن می‌گوید

    من تقریبا 1 ساله دارمش عین روز اولش. همون مشخصات همون کیفیت چرمشم اخرشه هیچی بهش نیومده. اونایی که می گم حیف واقعا باید. سری جدیدش رو بگیرند

  29. aria می‌گوید

    سلام من این لامصبو(جی۴) هارد ریست کردم
    الان میخوام واردشم حتما ازم باید حتما ب نت وصلش کنم (توبرنامه راه اندازش) و اخرین ایمیلی ک زدمو وارد کنم ، اینطور ک میگه
    منم باره اخر بنا ب دلایلی ی ایمله الکی ساختم ک الان یادم نمیاد چی بود
    اکانتای دیگه ی جیمیلمم جواب نمیده
    چیکا کنم

  30. sina می‌گوید

    اون هالیه قرمز بد رو مخمه داغ زیاد میکنه همیشه این هست که اول که میخوای گوشیو بخری کلی تعریف اما بعد از 2 سال از دارندگان گوشی صحبت هایی رو میشنوی که اون موقع اصلا حرفش نبود

  31. شاپور می‌گوید

    با سلام
    از سایت آل جی نرم افزاری به عنوان ابدیت سیستم نصب کردم وگو شی G4خاموش شد و دیگه روشن نشد علت چیست

    1. علی ارغوان می‌گوید

      از راه دور نمیشه نظر داد به نمایندگی مراجعه کنید

  32. فرزانه می‌گوید

    سلام نزدیکه 1 ساله این گوشی رو دارم.از خریدش پشیمونم
    اطراف صفحه کلیدش مدتیه قرمز رنگ شده!
    کیفیت دوربین پشتش هم که اوایل خوب بود
    الان اصلا در حد 16 نیست.
    در حد 5 مگاپیکسله!??

  33. میثم می‌گوید

    سلام.نزدیک ب ده ماه هستش ک این گوشیو خریدم اما مدتیه ی مشکلی واسه گوشی رخ داده . اونم اینه که جای آیکون ها بعد از مدتی کار به صورت یه هاله ی قرمز رنگ روی صفحه میمونه . مثل علامت سایلنت یا روشن بودن وای فای . مخصوصا آیکون های سفید رنگ . مثلا بعد از مدتی چت توی تلگرام وقتی از برنامه میام بیرون و توی یه صفحه ی نسبتا تیره مثل خاکستری میرم جای میکروفن ریکورد صدا روی صفحه هست . یا حتی وقتی کیبورد مشکی باشه ، قرمزی روی اون هم معلوم میشه .

  34. پریسا می‌گوید

    حیف پولی ک برا این گوشی دادم

    1. میثم می‌گوید

      بخدا راست میگی صفحه ال سی دی گوشی همه یا مشکل داره یا بعدا ب مشکل میخوره صاحب اولو آخرشم خودمونیم

  35. دارنده ال‌جی جی ٤ می‌گوید

    کسایی کە از این موبایل ایراد می‌گیرن واقعا یا هیچ چی راجع به اون نمی‌دونن یا الکی دارن حرف می‌زنن؛ من یه ساله این موبایل رو دارم، اگه بلد باشی باهاش کار کنی نه داغ میکنه، نه هیچ مشکل دیگه‌ای داره…

    1. ایمان می‌گوید

      خوش شانس بودی تو
      برامن دوبار بردش سوخته

  36. عقیق جلیلی می‌گوید

    سلام.ببخشیدمدتیه که روی گوشیم هیچ نرم افزاری نصب نمیشه.چه فایلهایی که توی تلگرام برای نصب هست وچه نرم افزارهایی که روی گوشی دارم بعدازبروزرسانی نصب نمیشه.اگرممکنه راهنماییم کنید.ممنون

  37. عبداله می‌گوید

    سوال دارم ممنون میشوم پاسخ دهید چند روزی است که گالری گوشیم فعال نمی شود چه باید کرد؟

  38. حسن می‌گوید

    گوشی خوبی نیست حیف پول خیلی زود داغ میکنه طوری که حس میکنی الان منفجر میشه .به حرحال اگه داغ نمیکرد خوب بود

  39. زهرا می‌گوید

    بهترین گوشی هستش من راضی ام عالیه .فقط یه ذره زود داغ میشه اونم راه کاراشو نوشتین?

  40. فاطمه می‌گوید

    اونقدرا هم ک میگن خوب نیست واقعا بدتر از همش داغ کردنش فک میکنی الان ک منفجر شه
    جدیدا هم ن میتونم زنگ گوشیم عوض کنن صدای اس ام اسمم قطع شده ولی برای تلگرام و .. کار میکنه
    دیوانس گوشی?

  41. پارسا می‌گوید

    ببخشید واسه من دکمه های صداش یکیش برآمده شده یکیشم تو رفته دلیلش چی میتونه باشه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید باز شه گوشی

  42. فرشید می‌گوید

    سلام من ازهمه چیزش راضیم فقط هم دیرشارژمیشه که باخریدشارژراصل قابل حله ودیگه اینکه وقتی اینترنت روبازمیکنی شارژش میپره

  43. Mr HmD می‌گوید

    سلام…
    من 7ماهه که این گوشی رو خریدم خیلی ازش راضی هستم
    ولی چند تا مشکل داره
    گوشی خیلی داغ میکنه
    چراغ LEDبعضی مواقع خود به خود چشمک میزنه
    بعضی مواقع هم LCDعمل میکنه ولی اون کاری که میخوام انجام نمیشه
    شارژر گوشیمم مشکل داره هر 6 دقیقه 1 درصد شارژ میکنه

  44. مرتضی می‌گوید

    سلام چرا وقتی با ثفحه کلید کارمیکتی ب مدت نیم ساعت یابیستر موقع پیام دادن وقتی تموم شد میخوای بری تو ی برنامه ی دیکه مثل اینستا یا کالری سایه ی صفحه کلید رو صفحه ظاهرمیشه عکس میبینی ولی اون حروفای صفحه کلیدم معلومه ممنون میسم راهننابی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این مشکلی که میگید سخت افزاریه

  45. Une3 می‌گوید

    سلام گوشی من خیلی داغ میشه وقتی هم داغ بشه تصویری که بیشتر رو اون بودم ثابت و کمرنگ رو صفحه باقی میمونه.
    گوشیو خاموش میکنم میزنم شارژ علامت باطری که میاد پشتش همون تصویر هست
    گوشی رو یه گوشه میزارم بعد از چند ساعت درست میشه!!!

  46. محمو حضرتی نژاد می‌گوید

    سلام علت زود تمام شدن شارژ LG G4 چیه خیلی اذیت میشم ممون اگر راهنماییم کنید.

  47. سمانه می‌گوید

    با سلام گوشی من Lgv10 هست و شارژ متوسط و کامل و سریع داره با شارژ سریعش هیچ مشکلی ندارم اما رو شارز کامل افتاده و ساعت ها شارز نمیشه باید چیکار کنم که بره رو شارژ سریع؟؟؟

  48. صباح می‌گوید

    با سلام خاک تو سر کارخونه ال جی کنم کوشی من و دوستام همش خاموش شدند دیگه روشن نمیشند مشکل هاردش است همشون میسوزند گوشی من مونده تو دستم ۲۵۰۰هزار تومان پول دادم تعمیر بشو نیست.

  49. کریم باقری زنجان 09122416074 می‌گوید

    با عرض سلام وخسته نباشید. گوشی LG-G4 دارم نزدیک یکماه است وایفایش قطع شده .به نماینگی مراجعه کردم وبا داشتن گارانتی طلایی به مرکز فرساتادند بعد از چند زوز که بگشت یکزوز کار کرد مجددا وایفای کاملا قطع میباشد. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکر

  50. Sahar می‌گوید

    گوشیم مدل ال جیBL_44JNهس..ی سال پیش افتاد تواب از اون موقه تا الان برنداشتمش الان لمس کار نمیکنه..چیکاکنم؟؟؟